luidspreker zelfbouwers in Zuid Limburg

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Rein
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 13 jan 2008, 22:19
Locatie: Spaubeek

luidspreker zelfbouwers in Zuid Limburg

Bericht door Rein »

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op deze leuke site. Een paar keer om wat advies gevraagd en gekregen. Maar eigenlijk zou ik eens willen informeren of er in de buurt van mijn woonplats (Spaubeek) zelfbouwers zitten, bij wie ik eens naar hun prestaties op dit gebied kan kijken en luisteren. Dit om te zien wat mogelijk is en om als voorbeeld te gebruiken als ik zelf wat wil gaan doen.

Ik heb eens op de geruikerslijst gekeken en er zitten er best een aantal forumgebruikers in de buurt, maar wie wil zijn ervaringen en kennis met me delen.

Groeten,

Rein.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Bericht door Lnsadnoh »

Ik wou dat ik in die buurt woonde :evil: , jaloers.
Ideaal gebied ook om te biken :P !

Zijn vast wel zelfbouwers bij je in de buurt.
Rein
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 13 jan 2008, 22:19
Locatie: Spaubeek

Bericht door Rein »

Hmmm, ik ben niet zo'n biker, maar het is hier zeker goed wonen.
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 9:40
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Bericht door Gerrit »

Hoi Rein,

Als je eens wilt horen wat je met één buis en één luidspreker per kanaal kunt doen kom dan eens langs. Ik woon in Maastricht, dus da's wel zuid Limburg. Praten over zelfbouw is ook altijd leuk natuurlijk.


Groeten,

Gerrit
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Bericht door meanman64 »

En dat onze Gerrit gedreven is zult ge direct merken :wink: :lol:
Zeker gaan luisteren echt de moeite.

Patrick
Laatst gewijzigd door meanman64 op do 22 mei 2008, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Rein
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 13 jan 2008, 22:19
Locatie: Spaubeek

Bericht door Rein »

Hallo Gerrit,

Ik zou graag van je aanbod gebruik maken. Ik stuur je een pb om eens iets af te spreken.

Groeten,

Rein.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”