Crossover aangeschaft ( verkeerde mischien )
Moderator: Beheerdersteam
Crossover aangeschaft ( verkeerde mischien )
Hoi
Ik heb gister om crossover aangeschaft via marktplaats om zo mijn sub acitef te kunnen filteren. aleen denk ik dat deze niet juist is.
er zitten namelijk 2 input chanels op en dan aan elke kant 1 output voor high en low.
de aansluitingen zijn allemaal voor jack pluggen.
Dus ik denk dat deze crossover achter de versterker moet ivp tussen meng paneel en versterker kan dit ? of praat ik nu onzin.
Ik heb gister om crossover aangeschaft via marktplaats om zo mijn sub acitef te kunnen filteren. aleen denk ik dat deze niet juist is.
er zitten namelijk 2 input chanels op en dan aan elke kant 1 output voor high en low.
de aansluitingen zijn allemaal voor jack pluggen.
Dus ik denk dat deze crossover achter de versterker moet ivp tussen meng paneel en versterker kan dit ? of praat ik nu onzin.
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
Ik zou eerst ff goed kijken. Monarch is van Monacor. Ik heb een Monacor (of gehad, weet ik eigenlijk niet meer zeker), maar ik kan binnenin jumpers verzetten waardoor het bereik aangepast wordt. Bovendien zit er een aparte sub uitgang op.
By the way: als je interesse hebt, pm even, dan zal ik kijken of ik hem nog heb, volgens mij wel. Het is wel allemaal XLR (mono), maar hij is nog geen 50 uur gebruikt.
Groeten Mark
By the way: als je interesse hebt, pm even, dan zal ik kijken of ik hem nog heb, volgens mij wel. Het is wel allemaal XLR (mono), maar hij is nog geen 50 uur gebruikt.
Groeten Mark
Ik heb dat ding ook. alleen staat er dan Cutec op. Het ding zit vrij eenvoudig in elkaar. Aan de layout te zien vermoed ik dat hij op 6 dB/octaaf werkt. mischien is hij aan te passen zodat de de onderfrequentie lager word.


Alvast maar een foto van de achterkant, Die zal ook wel hetzelfde zijn.

De 2 ingangen zijn volgens mij bedoelt om door te lussen.
Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaalt ? Als je hem weer kwijt wilt kunnen we mischien wel wat regelen.


Alvast maar een foto van de achterkant, Die zal ook wel hetzelfde zijn.

De 2 ingangen zijn volgens mij bedoelt om door te lussen.
Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaalt ? Als je hem weer kwijt wilt kunnen we mischien wel wat regelen.

