Crafty op de High End Munchen 24 t/m 27 april

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Crafty op de High End Munchen 24 t/m 27 april

Bericht door Roland »

Hoi,

Ik sta dit jaar op de High End in Munchen 8) . Met de Yarland versterkers, Caps&coils en last but not least mijn Crafty luidsprekers. Na het weekend vertrekken we. Uiteraard volgt er een uitgebreid verslag op mijn site, niet alleen over onze 20m cabine maar ook over alles wat we daar verder zien en horen aan moois:

http://www.crafty.nl/nieuws/HighEndMunich2008day1.php

Bestellingen doen bij Caps&Coils kan nog tot deze vrijdag. Op een beurs staan en dan s'avonds de webshop doen en de E-mail beantwoorden is wat lastig, ik vraag om jullie begrip. Dinsdag* de 29e april ben ik weer terug.

:idea: *Disclaimer voor meelezend boeven...Alles is mee naar M, ook mijn CD speler, etc, etc. Caps&Coils staat in Zoetermeer :)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

*Disclaimer voor meelezend boeven.
Van Groningen naar Munchen hé..... :twisted: ...... 8)
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Mijn kat bewaakt het huis :D pas maar op.

Ik kom er trouwens net achter dat er een sideshow is: hifideluxe, daar gaan we zeker ook even kijken, luisteren en foto's maken.

http://www.hifideluxe.de/index.html

Groet Roland
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

We zijn weer veilig terug van de High end in Munchen. Dat was erg gaaf! Volgend jaar weer wat mij betreft! Het verslag is bijgewerkt tot en met zaterdag, morgen begin ik aan de e-mail.

http://www.crafty.nl/nieuws/ Klik op het logo.

Groet Roland
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Nog een leuk verslag van de High end.
http://www.6moons.com/industryfeatures/ ... ich_1.html

Groet Roland
Gesloten