Hoi,
Ik sta dit jaar op de High End in Munchen

. Met de Yarland versterkers, Caps&coils en last but not least mijn Crafty luidsprekers. Na het weekend vertrekken we. Uiteraard volgt er een uitgebreid verslag op mijn site, niet alleen over onze 20m cabine maar ook over alles wat we daar verder zien en horen aan moois:
http://www.crafty.nl/nieuws/HighEndMunich2008day1.php
Bestellingen doen bij Caps&Coils kan nog tot deze vrijdag. Op een beurs staan en dan s'avonds de webshop doen en de E-mail beantwoorden is wat lastig, ik vraag om jullie begrip. Dinsdag* de 29e april ben ik weer terug.

*Disclaimer voor meelezend boeven...
Alles is mee naar M, ook mijn CD speler, etc, etc. Caps&Coils staat in Zoetermeer
