Ajajajaj wat is dat toch een mooi apparaat geworden zeg......
Ik wil hem bijn deze al opgeven voor equipment van het jaar 2008!
Daarbij, ik ben stinkend jaloers. ik wil er ook een. Komt ie naar de luisterdag?????
jan
Nieuw draaitafel project
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Nieuw draaitafel project
Tjee Joost
Ik heb zo`n 10 jaar geleden de laatste hand gedaan aan een frees en draaibank.
Weet niet of verspaning je vak is dat je uitoefen?
Knap staaltje werk Joost.
Maar in godsnaam nooit meer polijsten in de boormachine he?
Zo`n gewicht had eruit kunnen vliegen, let wel door een 1 steens muur gaat zoiets.
Heb vroeger ook wel eens een kleine klauwplaat in een grote klauwplaat moeten zetten i.v.m. klein spul.
Door heel hoge toerental uit de bank gevlogen, door een deur van metaalkast.
Affein het gaat hier om deze schoonheid te bewonderen die tot leven is gekomen.
Hoe klinkt zoiets massiefs?
Ik heb zo`n 10 jaar geleden de laatste hand gedaan aan een frees en draaibank.
Weet niet of verspaning je vak is dat je uitoefen?
Knap staaltje werk Joost.
Maar in godsnaam nooit meer polijsten in de boormachine he?
Zo`n gewicht had eruit kunnen vliegen, let wel door een 1 steens muur gaat zoiets.
Heb vroeger ook wel eens een kleine klauwplaat in een grote klauwplaat moeten zetten i.v.m. klein spul.
Door heel hoge toerental uit de bank gevlogen, door een deur van metaalkast.
Affein het gaat hier om deze schoonheid te bewonderen die tot leven is gekomen.
Hoe klinkt zoiets massiefs?
