Nieuw draaitafel project

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ajajajaj wat is dat toch een mooi apparaat geworden zeg......

Ik wil hem bijn deze al opgeven voor equipment van het jaar 2008!

Daarbij, ik ben stinkend jaloers. ik wil er ook een. Komt ie naar de luisterdag?????

jan
Gebruikersavatar
Joost
Berichten: 240
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 18:54
Locatie: omgeving Haarlem

Bericht door Joost »

Mmmm ik zou wel kunnen, maar ik moet er nog wel even over nadenken.

Bedankt voor alle complimenten! :D

Groet Joost
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Re: Nieuw draaitafel project

Bericht door Penguin »

Tjee Joost

Ik heb zo`n 10 jaar geleden de laatste hand gedaan aan een frees en draaibank.
Weet niet of verspaning je vak is dat je uitoefen?
Knap staaltje werk Joost.
Maar in godsnaam nooit meer polijsten in de boormachine he?
Zo`n gewicht had eruit kunnen vliegen, let wel door een 1 steens muur gaat zoiets.
Heb vroeger ook wel eens een kleine klauwplaat in een grote klauwplaat moeten zetten i.v.m. klein spul.
Door heel hoge toerental uit de bank gevlogen, door een deur van metaalkast.
Affein het gaat hier om deze schoonheid te bewonderen die tot leven is gekomen.
Hoe klinkt zoiets massiefs? :P
Plaats reactie