HEZB 2008 op zondag 8 juni.
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
HEZB 2008 op zondag 8 juni.
De datum is geprikt, Zondag 8 juni 2008.
Organisatiedetail:
http://home.scarlet.be/ss118438/HEZB%20 ... isatie.xls
De deelnemers van vorig jaar zijn gemailed, net als de personen die zich vorig jaar gemeld hebben maar waar het om één of andere reden niet lukte om erbij te zijn. Deze mensen krijgen eerst de kans om in te schrijven.
We willen de grootte van de groep op maximaal 20 houden.
Net zoals de Jan's DIY dag in Breda zal er dan jammer genoeg met een wachtlijst moeten gewerkt worden.
Mocht er toch grotere interesse zijn dan moeten wij van onze kant overwegen om het aantal te vergroten. Dat wil dan zeggen, een grotere tent, meer tafels, meer stoelen, meer afwas, enz ...
Ed.
Organisatiedetail:
http://home.scarlet.be/ss118438/HEZB%20 ... isatie.xls
De deelnemers van vorig jaar zijn gemailed, net als de personen die zich vorig jaar gemeld hebben maar waar het om één of andere reden niet lukte om erbij te zijn. Deze mensen krijgen eerst de kans om in te schrijven.
We willen de grootte van de groep op maximaal 20 houden.
Net zoals de Jan's DIY dag in Breda zal er dan jammer genoeg met een wachtlijst moeten gewerkt worden.
Mocht er toch grotere interesse zijn dan moeten wij van onze kant overwegen om het aantal te vergroten. Dat wil dan zeggen, een grotere tent, meer tafels, meer stoelen, meer afwas, enz ...
Ed.
Laatst gewijzigd door asterduc op do 29 mei 2008, 7:58, 3 keer totaal gewijzigd.
-
marc.heijligers
- Berichten: 342
- Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54
Italiaans, Frans, Portugees, Spaans, Zuid Afrikaans, Australisch? Roept U maar. E.e.a. afhankelijk van wat er op de BBQ komt te liggen. Maar daar hebben we zelf neem ik aan ook invloed op.Porcino schreef:Dan kunnen we ook de wijnkoop weer verdelen
De spare ribs gingen afgelopen jaar niet goed (BBQ te warm). Herkansing?
M.
- robbiedobbie
- Berichten: 231
- Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
- Locatie: antwerpen
Wij zijn uiteraard ook van de partij.
Dat gaat wordt smullen!!!
Lijkt me tevens een mooi moment om de Concaves voor de allerlaatste keer bij Ed voor te stellen aan de mede-forummers. (voor diegenen die ze nog niet gehoord hebben in Breda.)
Dan gaat het daarna toch echt tijd worden om ze een plaatsje te gaan geven in mijn eigen woonkamer.
Het zal dus voor velen een emotionele avond gaan worden....
Wij kijken er in ieder geval al naar uit!!!
Robbiedobbie
Dat gaat wordt smullen!!!
Lijkt me tevens een mooi moment om de Concaves voor de allerlaatste keer bij Ed voor te stellen aan de mede-forummers. (voor diegenen die ze nog niet gehoord hebben in Breda.)
Dan gaat het daarna toch echt tijd worden om ze een plaatsje te gaan geven in mijn eigen woonkamer.
Het zal dus voor velen een emotionele avond gaan worden....
Wij kijken er in ieder geval al naar uit!!!
Robbiedobbie
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
ik stel komend weekend een voorstel op, dan zien we wel of dat iets is.marc.heijligers schreef:Italiaans, Frans, Portugees, Spaans, Zuid Afrikaans, Australisch? Roept U maar. E.e.a. afhankelijk van wat er op de BBQ komt te liggen. Maar daar hebben we zelf neem ik aan ook invloed op.Porcino schreef:Dan kunnen we ook de wijnkoop weer verdelen
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
zijn die wel geschikt voor achtergrond muziek?robbiedobbie schreef:Lijkt me tevens een mooi moment om de Concaves voor de allerlaatste keer bij Ed voor te stellen aan de mede-forummers.
oh ja, de dubbele tuin TL sub ligt er ook nog. Moet Carlo effe terug de woofers erin schroeven.
Als Bart dan de PC met Media Player nog aan de praat krijgt, dan zit dat alvast al goed.
Vorig jaar op vakantie tijdens de HEZB en dit jaar vieren we op die dag de verjaardag van mijn dochter. Zoals altijd met een groot bbq feest overigens.
Als er ooit een dag komt waarop ik in de gelegenheid gesteld wordt aanwezig te zijn op de HEZB verklaar ik mij hierbij alvast bereid om jullie deelgenoot te maken van mijn specialiteit van hogere BBQ-kunde.
Als er ooit een dag komt waarop ik in de gelegenheid gesteld wordt aanwezig te zijn op de HEZB verklaar ik mij hierbij alvast bereid om jullie deelgenoot te maken van mijn specialiteit van hogere BBQ-kunde.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Geweldig initiatief Ed
. Eindelijk weer eens op z'n Belgisch eten.
Vorig jaar waren mijn vriendin Ineke en ik helaas niet op tijd terug van onze vakantie in Portugal. Na alle goede verhalen durven we nu natuurlijk niet meer weg te gaan. Stel je voor dat we de BBQ weer zouden moeten missen.
We horen overigens graag als we nog iets zouden kunnen doen en/of meenemen....
Ook wij denken er trouwens over om een tentje mee te nemen. Ed, weet jij of er bij jullie in de buurt een camping is?
Groet, Hans en Ineke
Vorig jaar waren mijn vriendin Ineke en ik helaas niet op tijd terug van onze vakantie in Portugal. Na alle goede verhalen durven we nu natuurlijk niet meer weg te gaan. Stel je voor dat we de BBQ weer zouden moeten missen.
We horen overigens graag als we nog iets zouden kunnen doen en/of meenemen....
Ook wij denken er trouwens over om een tentje mee te nemen. Ed, weet jij of er bij jullie in de buurt een camping is?
Groet, Hans en Ineke
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
asterduc schreef:Bart's advies gaan we niet opvolgen maar we stellen tijdens dat weekend graag een stuk tuin en de infrastruktuur ter beschikking.Hans Nootdorp schreef:Ook wij denken er trouwens over om een tentje mee te nemen. Ed, weet jij of er bij jullie in de buurt een camping is?
Ed.
Moeten er nog speciale dingen (lees eten) mee genomen worden ?
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
'onze' eigen Kees is speciaal vanuit Mambo Beach overgevlogen om de Bbq te inspecteren.
Hij heeft gelijk ook de eerste zonnestralen voor 2008 meegebracht en dat is na die donkere lente toch wel erg leuk.
De speciaal-voor-de-HEZB aangeschafte Bbq moet nu zijn diensten gaan bewijzen.
Snel de Chinese manual doorgelezen, alles in begrijpbare klare babbelfish taal.
"Verwarm de oven op tot 250 voor°C met de brander in het laagste stalletje. Zet het vlees op de grill en sluit de kap. Verhuur kok tot die het vlees klaar en open de grill is."
Dat kan dus niet verkeerd gaan!!
En zo gebeurde ... na 7 minuten lagen daar 1300 gram heerlijk sappig vlees.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat de HEZB 2008, wat de steaks betreft, een succes gaat worden.
en Kees, ..., die is het daar helemaal mee eens vermoed ik. Hij had slechts enkele minuten nodig om 700 gram Entrecote weg te krijgen
Ed.
Hij heeft gelijk ook de eerste zonnestralen voor 2008 meegebracht en dat is na die donkere lente toch wel erg leuk.
De speciaal-voor-de-HEZB aangeschafte Bbq moet nu zijn diensten gaan bewijzen.
Snel de Chinese manual doorgelezen, alles in begrijpbare klare babbelfish taal.
"Verwarm de oven op tot 250 voor°C met de brander in het laagste stalletje. Zet het vlees op de grill en sluit de kap. Verhuur kok tot die het vlees klaar en open de grill is."
Dat kan dus niet verkeerd gaan!!
En zo gebeurde ... na 7 minuten lagen daar 1300 gram heerlijk sappig vlees.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat de HEZB 2008, wat de steaks betreft, een succes gaat worden.
en Kees, ..., die is het daar helemaal mee eens vermoed ik. Hij had slechts enkele minuten nodig om 700 gram Entrecote weg te krijgen
Ed.
