HEZB 2008 op zondag 8 juni.

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

HEZB 2008 op zondag 8 juni.

Bericht door asterduc »

De datum is geprikt, Zondag 8 juni 2008.

Organisatiedetail:
http://home.scarlet.be/ss118438/HEZB%20 ... isatie.xls

De deelnemers van vorig jaar zijn gemailed, net als de personen die zich vorig jaar gemeld hebben maar waar het om één of andere reden niet lukte om erbij te zijn. Deze mensen krijgen eerst de kans om in te schrijven.

We willen de grootte van de groep op maximaal 20 houden.

Net zoals de Jan's DIY dag in Breda zal er dan jammer genoeg met een wachtlijst moeten gewerkt worden.

Mocht er toch grotere interesse zijn dan moeten wij van onze kant overwegen om het aantal te vergroten. Dat wil dan zeggen, een grotere tent, meer tafels, meer stoelen, meer afwas, enz ...

Ed.
Laatst gewijzigd door asterduc op do 29 mei 2008, 7:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik wil er uiteraard weer bij zijn, maar we moeten dan nog even schuiven met het verjaardags feest van mijn vriendin (kan wellicht op de zaterdag ervoor)

Of de BBQ moet op de 7e :P
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
Of de BBQ moet op de 7e :P
nope, is en blijft op 8 juni.
... en jij ging met de tent komen zei je vorig jaar, en mee opstellen op zaterdag, mee opruimen op maandag, en de muziek verzorgen, en en en ... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

is die datum dan democratie besloten ? :lol:

maargoed we regelen hier wel wat :)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

b_force schreef:
is die datum dan democratie besloten ?
dat is een resultaat van de beschikbaarheid van vrijwilligers alsook de garantie van zon!
en laat dat nu 2 dingen zijn die heel belangrijk zijn!!
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

zijn ze zeker :)

Een tentje meenemen is natuurlijk wel heeeeel erg verleidelijk met die tuin van jullie :P
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Ik heb mij zojuist bij Ed bevestigd, tjonge wat zal dat weer genieten worden. Nu wel een BOB regelen (of een tent :roll: ) want de wijnen waren vorig jaar ook niet te versmaden. Helaas bleef het toen bij 2 glaasjes. Komt Guido ook weer? Dan kunnen we ook de wijnkoop weer verdelen :roll:
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ik heb nog absoluut geen idee of ik de 8ste juni kan vrij houden, maar ik ga dit topic iig in het oog houden. :)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Je weet het ed, ik doe mee, maar kan hier nog geen definitief antwoord op geven ivm verjaardagen van mijn zoons. Maar ik schat dat het wel los zal lopen!

Daarbij, ik wil een BBQ bij het aardigste gezin van antwerpen e.o. natuurlijk niet missen!

Jan
marc.heijligers
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54

Bericht door marc.heijligers »

Porcino schreef:
Dan kunnen we ook de wijnkoop weer verdelen :roll:
Italiaans, Frans, Portugees, Spaans, Zuid Afrikaans, Australisch? Roept U maar. E.e.a. afhankelijk van wat er op de BBQ komt te liggen. Maar daar hebben we zelf neem ik aan ook invloed op.

De spare ribs gingen afgelopen jaar niet goed (BBQ te warm). Herkansing?

M.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

spareribs blijft lastig.

Beste is om die eerst rustig gaar te laten worden dmv oven, koekenpan, magnetron, BBQ.

Daarna heel kort even op de BBQ en smullen maar :D
Gebruikersavatar
robbiedobbie
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
Locatie: antwerpen

Bericht door robbiedobbie »

Wij zijn uiteraard ook van de partij.

Dat gaat wordt smullen!!!

Lijkt me tevens een mooi moment om de Concaves voor de allerlaatste keer bij Ed voor te stellen aan de mede-forummers. (voor diegenen die ze nog niet gehoord hebben in Breda.)

Dan gaat het daarna toch echt tijd worden om ze een plaatsje te gaan geven in mijn eigen woonkamer.

Het zal dus voor velen een emotionele avond gaan worden....

Wij kijken er in ieder geval al naar uit!!!

Robbiedobbie
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

marc.heijligers schreef:
Porcino schreef:
Dan kunnen we ook de wijnkoop weer verdelen :roll:
Italiaans, Frans, Portugees, Spaans, Zuid Afrikaans, Australisch? Roept U maar. E.e.a. afhankelijk van wat er op de BBQ komt te liggen. Maar daar hebben we zelf neem ik aan ook invloed op.
ik stel komend weekend een voorstel op, dan zien we wel of dat iets is.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

robbiedobbie schreef:
Lijkt me tevens een mooi moment om de Concaves voor de allerlaatste keer bij Ed voor te stellen aan de mede-forummers.
zijn die wel geschikt voor achtergrond muziek?

oh ja, de dubbele tuin TL sub ligt er ook nog. Moet Carlo effe terug de woofers erin schroeven.

Als Bart dan de PC met Media Player nog aan de praat krijgt, dan zit dat alvast al goed.
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Bericht door indoubt »

Vorig jaar op vakantie tijdens de HEZB en dit jaar vieren we op die dag de verjaardag van mijn dochter. Zoals altijd met een groot bbq feest overigens.

Als er ooit een dag komt waarop ik in de gelegenheid gesteld wordt aanwezig te zijn op de HEZB verklaar ik mij hierbij alvast bereid om jullie deelgenoot te maken van mijn specialiteit van hogere BBQ-kunde.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Zo even met Kirsten overlegd en ze viert der verjaardag een weekje eerder :)

Dus ik kan waarschijnlijk wel komen.

Hoe ik daar heen kom weet ik nog niet :P

(Als ik met iemand mee kan rijden hoor ik het graag)
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Bericht door vigier »

Moet ik mij hier nog eens melden? :)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Alle plaatsen zijn ingenomen.

20 DIY'ers en 7 begeleidende dames.

Er is nu een wachtlijst opgesteld voor het geval er iemand cancelled.

Ed.
Laatst gewijzigd door asterduc op wo 30 apr 2008, 8:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Geweldig initiatief Ed :D . Eindelijk weer eens op z'n Belgisch eten.
Vorig jaar waren mijn vriendin Ineke en ik helaas niet op tijd terug van onze vakantie in Portugal. Na alle goede verhalen durven we nu natuurlijk niet meer weg te gaan. Stel je voor dat we de BBQ weer zouden moeten missen.

We horen overigens graag als we nog iets zouden kunnen doen en/of meenemen....

Ook wij denken er trouwens over om een tentje mee te nemen. Ed, weet jij of er bij jullie in de buurt een camping is?

Groet, Hans en Ineke
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Met die tuin van Ed, kan hij zelf wel een camping beginnen :lol:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Hans Nootdorp schreef:
Ook wij denken er trouwens over om een tentje mee te nemen. Ed, weet jij of er bij jullie in de buurt een camping is?
Bart's advies gaan we niet opvolgen maar we stellen tijdens dat weekend graag een stuk tuin en de infrastruktuur ter beschikking.

Ed.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

asterduc schreef:
Hans Nootdorp schreef:
Ook wij denken er trouwens over om een tentje mee te nemen. Ed, weet jij of er bij jullie in de buurt een camping is?
Bart's advies gaan we niet opvolgen maar we stellen tijdens dat weekend graag een stuk tuin en de infrastruktuur ter beschikking.

Ed.
:lol: :lol: 8)

Moeten er nog speciale dingen (lees eten) mee genomen worden ?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

'onze' eigen Kees is speciaal vanuit Mambo Beach overgevlogen om de Bbq te inspecteren.

Hij heeft gelijk ook de eerste zonnestralen voor 2008 meegebracht en dat is na die donkere lente toch wel erg leuk.

De speciaal-voor-de-HEZB aangeschafte Bbq moet nu zijn diensten gaan bewijzen.
Snel de Chinese manual doorgelezen, alles in begrijpbare klare babbelfish taal.
"Verwarm de oven op tot 250 voor°C met de brander in het laagste stalletje. Zet het vlees op de grill en sluit de kap. Verhuur kok tot die het vlees klaar en open de grill is."

Dat kan dus niet verkeerd gaan!!

En zo gebeurde ... na 7 minuten lagen daar 1300 gram heerlijk sappig vlees.

Ik heb er het volste vertrouwen in dat de HEZB 2008, wat de steaks betreft, een succes gaat worden.

en Kees, ..., die is het daar helemaal mee eens vermoed ik. Hij had slechts enkele minuten nodig om 700 gram Entrecote weg te krijgen :lol:

Ed.
Bijlagen
HPIM2354 [800x600].JPG
HPIM2350 [800x600].JPG
HPIM2349 [800x600].JPG
HPIM2346 [800x600].JPG
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

=P~


ik krijg honger......
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

hmmmmm

Tjsa, ook een reden om van curacau af te dalen naar de lage landen hahaha

Jan
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”