Jasper, wellicht een hele simpele oplossing cq voorstel:
Plak nu onder de losse filtercomponenten, dus op de bodemplaat, plakviltjes o.i.d.
Knip of snij een stuk pritex (wellicht dubbeldik) net zo groot dat die er exact in ligt en een stuk bovenuitsteekt.
Schoef daarna je definitieve onderplaat aan je kast.
Je filtercomponten liggen dan solide en trillingsvrij in de watten

zal ik maar zeggen

.
Enkel 1 nadeel, die onderplaat dient wel demontabel te blijven om later nog eens bij je filter te komen.
Daarvoor kun je wellicht van je onderplaat iets speciaals maken, dan kijk ik even naar Edo zijn project.
Een leuke voet die iets uitsteekt of gewoon een lekker dik stuk materiaal van een andere kleur.
Bijvoorbeeld je kast matzwart en die dikke onderplaat dezelfde kleur als je mooie drivers.
Het is maar een suggestie!