Deze subwoofer wil ik inbouwen in het reserve wiel compartiment (natuurlijk wel met een kist eromheen) zie foto:


Daarnaast heb ik deze versterker:
Monacor Carpower Wanted-2/160 (400W)

Goed idee?!
Ik hoor graag jullie meningen.
(Ik heb dit idee namelijk nog nergens anders gezien, in deze BMW serie)
Wat ik nog bedacht als goedkope oplossing: De bak volplakken met bittumen.. en gewoon een plaat erbovenop maken, zodat de woofer in de bak speelt. Echter is een bak van MDF wel veel sterker.
(Ik zal de plaatjes nog even uploaden bij de Attachments)


