Koptelefoon met rare kuren
Moderator: Beheerdersteam
Koptelefoon met rare kuren
Hallo,
Ik heb een Sennheiser HD-555 die ik al tijden met veel plezier gebruik, maar ik weet niet hoe en waarom maar soms kraakt de rechterspeaker bij lage tonen, de ene keer doet hij het wel goed en de ander keer niet. Ik wou hem terug sturen, maar nu doet hij het ineens weer wel goed. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb een Sennheiser HD-555 die ik al tijden met veel plezier gebruik, maar ik weet niet hoe en waarom maar soms kraakt de rechterspeaker bij lage tonen, de ene keer doet hij het wel goed en de ander keer niet. Ik wou hem terug sturen, maar nu doet hij het ineens weer wel goed. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Of hij is opgeblazen (spreekspoeltje vervormd) Of er zit een los contactje in dat bij de trillingen van de bassen los laat maar ook soms gewoon redelijk contact maakt.. Openslopen dus.. In het eerste geval zul je een nieuw speakertje moeten bestellen.. Maar vermoedelijk is dat net zo duur als een hele koptelefoon, zeker tweedehands op marktplaats..
't kan natuurlijk ook gewoon uit je (koptelefoon)versterker komen..
Kees
't kan natuurlijk ook gewoon uit je (koptelefoon)versterker komen..
Kees
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
