Nexus, 2-weg Seas Nextel
Moderator: Beheerdersteam
Heej rvdvalk, ja dit kan heel gemakkelijk als je er een polyline van maakt.rvdvalk schreef:@H3ZZ
Kun je in Autocad ook de oppervlakte berekenen van het gedeelde dat je uitgefreesd hebt zoals in deze afbeelding (rechtsboven)? Dit om het volume te kunnen berekenen van de kast.
Vraag dan een LIST op van die polyline.
Je krijgt dan alle info van die lijn cq contour, waaronder ook de AREA in mm2.
Als je dit dan vermenigvuldigd met de inwendige hoogte in mm van je kast rolt er de inhoud automatsch uit in mm3
Dat bedoel ik dus! Bedankt.!Hondasnl schreef:Heej rvdvalk, ja dit kan heel gemakkelijk als je er een polyline van maakt.rvdvalk schreef:@H3ZZ
Kun je in Autocad ook de oppervlakte berekenen van het gedeelde dat je uitgefreesd hebt zoals in deze afbeelding (rechtsboven)? Dit om het volume te kunnen berekenen van de kast.
Vraag dan een LIST op van die polyline.
Je krijgt dan alle info van die lijn cq contour, waaronder ook de AREA in mm2.
Als je dit dan vermenigvuldigd met de inwendige hoogte in mm van je kast rolt er de inhoud automatsch uit in mm3
Afgelopen dagen de knoop al doorgehakt, ze gaan idd in de transparante lak. Via mijn vader in contact gekomen met een directielid van een iterieur-bouwbedrijf en vanmiddag direct een bezoekje gebracht om de luidsprekers te laten zien. Nog wat tips gekregen en ze hebben laten weten dat ze de luidsprekers willen spuiten!Nils_vn schreef:Ow ja, tipje van mij (zie mijn Gorm) zet ze in het transparant. Die lijnen zijn best mooi om naar te kijken. Als je gaat lakken komen de naden er hoogst waarschijnlijk lelijk uit te zien.
Ik ben vanavond direct begonnen met het spuit-klaarmaken en ga ze asap brengen. Bedankt voor je reactie en tip.
Kan helaas geen echte vergelijking maken met een 805. Mijn broer heeft een paar 804 (geen S type) thuis staan en gaan ze zeker vergelijkenDinobe schreef:En? Spelen ze beter dan de N805?
Laatst gewijzigd door H3ZZ op ma 31 mar 2008, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
De Nexus is klaar
! Voorlopig hierbij de laatste pics zoals ze er nu bijstaan. Ik ben super tevreden met het eindreslutaat van de spuiter, ze staan in de blanke transparante lak (zijde glans) en zonder ook maar een stofje te bekennen, echt super strak!
Volgende week staat er nog een luistersessie tegen de B&W 804 op het programma. Ik laat hierna nog wel even van me weten.
Nogmaals iedereen bedankt voor de vele positieve reacties. Grt H3ZZ
Volgende week staat er nog een luistersessie tegen de B&W 804 op het programma. Ik laat hierna nog wel even van me weten.
Nogmaals iedereen bedankt voor de vele positieve reacties. Grt H3ZZ
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
