Hee mannen alleen kwijlen op de kasten he, mijn meisje is pas 14 en ik ben een fanatieke vader.
Voor degene die Toto nooit in het echt hebben gezien, enkele kernwoorden: Groot....blond.....massief.......
Ik heb een paar maanden geleden nog eens gechecked maar er was toen nog niets veranderd. Wat is er nu gedaan? Ze zijn toch wel op tijd klaar voor Breda hé?!!
Hee mannen alleen kwijlen op de kasten he, mijn meisje is pas 14 en ik ben een fanatieke vader.
Voor degene die Toto nooit in het echt hebben gezien, enkele kernwoorden: Groot....blond.....massief.......
Ik heb een paar maanden geleden nog eens gechecked maar er was toen nog niets veranderd. Wat is er nu gedaan? Ze zijn toch wel op tijd klaar voor Breda hé?!!
Jan
Niet overdrijven Jan ik sta zichtbaar op een foto.
En of ze klaar zijn voor Breda????
Heb ik wel een heftruck nodig, de onderkasten zijn nu al 50 kg of misschien wel meer.
Dan de drivers nog.
Kunnen we beter een keer op kleine schaal een dagje in Amersfoort organiseren.
Het forum liep net weer vast. Ik zie nu dat deze post weg is.
Ik was benieuwd hoe 't er mee staat .
Nog niet veel verder, heel erg druk geweest en een ongeluk met karten gehad enzo.
Ben nu op zoek naar een goede bandschuurmachine want met het lijmen van een van de laatste lagen is het fout gegaan en dat moet weer eerst afgeschuurd worden voordat de laatste laag er weer opgelijmd kan worden.
Dan nog de facetten zagen en plamuren en spuiten. En dan kunnen ze eindelijk naar Tony.
Dan kunnen ze eindelijk muziek gaan maken.
Zijn er nog tips om het laagste laag aan te sturen?
Leuke drivers!
Komt de Ciare in een gesloten behuzing met Linkwitz Transform?
Ik heb een dikke PA amp op mijn subwoofers. Aan power en controle kom ik niets te kort!
Leuke drivers!
Komt de Ciare in een gesloten behuzing met Linkwitz Transform?
Ik heb een dikke PA amp op mijn subwoofers. Aan power en controle kom ik niets te kort!
Wel een gesloten kast, geen Linkwitz Transform. Je moet het zien als een gewone gesloten subwoofer die in de hoofdluidsprekers is ingebouwd. Actief aan te sturen met bijvoorbeeld een Hypex Subwoofer module of iets van Reckhorn.
Hoe kan je er nu een oordeel over vellen? Je ziet alleen wat van de achterkant (na de reactie van ToTo ga ik er niks over zeggen ), [ik zei niks]wie weet is de rest wel 10X niks [/ik zei niks]
Dat was in ieder geval mijn allereerste zelfbouwproject.
Heb er heel erg mijn best op gedaan en ik moet zeggen dat het echt goed gelukt is.
Komt ook een heel mooi geluid uit.
Vooral het actieve filter (haar vader met een heel groot bereik) werkt uitstekend.
Ik denk dat ik nu alvast een lijstje moet gaan maken welke viespeuken niet mogen komen luisteren
Niet om het een of ander, maar ik wil nu ook wel eens een foto zien van het eindresultaat.. We hebben tenslotte niet voor niets dagen stof staan te happen..
(foto mag met of zonder dochter...... Je mag er zelf ook bij gaan staan, als die speakers er maar op staan.)