Zelfbouwaudiodag in Almelo, AANKOMENDE ZONDAG 16 MAART

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Ik hoop dat je het kunt redden. Ik zou je vanaf het station op kunnen pikken. Eventueel kunnen we je spullen al eerder hier neer zetten, als jij dat geen probleem vindt. Of je komt alleen luisteren, dat kan ook.

Wie neemt er trouwens apparatuur mee? Er is hier apparatuur beschikbaar, maar gezien de nogal complexe opzet van de set hier thuis qua apparatuur zou het makkelijk zijn als er een extra setje ter beschikking zou staan.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik zoek nog iemand die mij een lift kan geven.

Vanaf Rijswijk is ov'en net even te ver (2:45 uur), met de auto shceelt het al een uur vanaf hier.

Ik kan ook prima ergens opgepikt worden, bv Leiden, Delft, Rotterdam. Zelfs Utrecht zal al wat fijner zijn (niet ideaal)

Iemand ?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik schreef:
niet echt in de buurt, maar valt misschien wel leuk tochtje van te maken
was idd een leuk tochtje geweest, kom altijd graag het beroemde stoplicht bekijken :wink: maar helaas kan ik het niet maken (ander soort WAF) om zaterdag af te reizen naar t oosten
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Henkjan schreef:
ik schreef:
niet echt in de buurt, maar valt misschien wel leuk tochtje van te maken
was idd een leuk tochtje geweest, kom altijd graag het beroemde stoplicht bekijken :wink: maar helaas kan ik het niet maken (ander soort WAF) om zaterdag af te reizen naar t oosten
Hmm...
Zondag dan? :wink:
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Een aantal mensen heeft zich afgemeld en een aantal mensen heeft zich de afgelopen dagen via PM alsnog aangemeld. We zitten nu op 11. Er kunnen er nog een paar bij. Ik hoop dat degenen die zich hebben aangemeld maar al een tijdje niets van zich hebben laten horen het niet vergeten!
Gebruikersavatar
lepain
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 19:15
Locatie: driehuis nh
Contacteer:

Bericht door lepain »

Jo, ik ben dus een van die mensen die dr bij is gekomen. Kheb er zin in! Als ik met iemand mee kan rijden kan ik de b3s muurboxjes meenemen.
Ewoud
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

Omdat ik mijn Xantia zo zielig vond heb ik hem in Enschede naar de dealer gebracht. Morgen hoor ik meer, maar waarschijnlijk de katalysator stuk :(
Hopelijk hebben ze een cheap ding van de sloop...
Met wat mazzel ben ik er zondag gewoon bij en kan ik dan ook mijn set mee nemen. :)
If so, dan hebben we nog 2 amps, een cd speler en een stel kappa speakers.
Gebruikersavatar
Gobla
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 nov 2006, 17:47

Bericht door Gobla »

Genoeg slopers in Enschede en Hengelo. Je vind er vast wel iets :wink: .
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

Gobla schreef:
Genoeg slopers in Enschede en Hengelo. Je vind er vast wel iets :wink: .
Mah, mn xant staat nu netjes bij de dealer...
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

MidiMaze schreef:
Gobla schreef:
Genoeg slopers in Enschede en Hengelo. Je vind er vast wel iets :wink: .
Mah, mn xant staat nu netjes bij de dealer...
Koop een Toyota, ben je van het gezeur af.


In verband met familie omstandigheden is het nog niet duidelijk of ik kan/ mag komen. Ook ik zal dit zsm laten weten, mijn verontschuldigingen hiervoor.
Groeten JW
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

Jan-Willem schreef:
MidiMaze schreef:
Gobla schreef:
Genoeg slopers in Enschede en Hengelo. Je vind er vast wel iets :wink: .
Mah, mn xant staat nu netjes bij de dealer...
Koop een Toyota, ben je van het gezeur af.
Die hebben geen hydrolische vering ;)
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Nog 3 nachtjes slapen! :wink:

Ik zal mijn complete 4-weg apocalypsia systeem bij Martijn showen.

mvg,

Martijn
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Helaas moet ik me afmelden voor morgen, ik wou er graag bij zijn, maar helaas.
Veel luister plezier daar!

Groeten JW
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

Ik ben ook aanwezig en neem mee:

- een setje cyburgs needles met tangband w3-871S
- EL84 single ended buizenversterkerje
- buizen hoofdtelefoon versterker met E88cc ( ik neem mijn eigen hoofdtelefoon mee, maar misschien zijn er ook mensen die hun eigen hoofdtelefoon op deze versterker willen luisteren. Neem ze gerust mee om te proberen... )
- zelfbouw speakerkabel met RG59 coax
- een paar zelfbouw interlinks

Als iemand een goede phono voorversterker heeft kan ik ook nog wel mijn Garrard GT-20 draaitafel meenemen met Shure M75ED T2 element.
Gebruikersavatar
StevenW
Berichten: 610
Lid geworden op: do 02 feb 2006, 2:13

Bericht door StevenW »

Even voor de duidelijkheid: Ik kom nog wel hoor. Ik heb misschien niet veel van me laten horen de laatste tijd, maar ben zeker van de partij!
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik ben toch maar van plan met de trein te gaan ivm kosten.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat zo'n EL84 SE bakje doet met een paar volwassen speakers :)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik wens jullie morgen allemaal een fijne dag heren!!!

Genieten geblazen.

Jan
Gebruikersavatar
StevenW
Berichten: 610
Lid geworden op: do 02 feb 2006, 2:13

Bericht door StevenW »

Wowly schreef:
Genieten geblazen
Yep! 8) Altijd leuk, dit soort dingen!
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Vanavond laten Montana en ik de dipools en het apocalypsiasysteem vast een beetje warmdraaien 8) .
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

veel plezier mannen
audioot
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

b_force schreef:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat zo'n EL84 SE bakje doet met een paar volwassen speakers :)
Hij doet het eigenlijk alleen goed op speakers met hoog rendement. Vermogen is maar 2x3,5Watt.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

sevenup schreef:
b_force schreef:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat zo'n EL84 SE bakje doet met een paar volwassen speakers :)
Hij doet het eigenlijk alleen goed op speakers met hoog rendement. Vermogen is maar 2x3,5Watt.
Mm ok, dat is weinig, volgens de datasheets moet hij prima 2x5W kunnen :)

Maargoed, ik hoor het morgen allemaal wel. Ik geloof dat Camiel geen zin meer had. dus dan maar alleen reizen.

Ik ben eigenlijk wel uiterst benieuwd.

Hoe laat is iedereen er ongeveer ?
Overigens, ehm Martijn is volgens mij op het moment druk, bezig, kan iemand even tel nummer + adres door pm'en :)
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

Check, ik heb adres en 06 via Gobla, ik kom met de auto en neem mee:

- Infinity Kappa 8.1
- MarkLevinson nr 27 (eind bak)
- MarkLevinson nr 36 , herstel 38 (pre amp)
- Marantz CD-50

In totaal komen we met z'n 3en dan, hopelijk past het in de auto :)
Laatst gewijzigd door MidiMaze op za 15 mar 2008, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

MidiMaze schreef:
Check, ik heb adres en 06 via Gobla, ik kom met de auto en neem mee:

- Infinity Kappa 8.1
- MarkLevinson nr 27
- MarkLevinson nr 36
- Marantz CD-50

In totaal komen we met z'n 3en dan, hopelijk past het in de auto :)
Ok, PM even naar mij aub :P
Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

b_force schreef:
MidiMaze schreef:
Check, ik heb adres en 06 via Gobla, ik kom met de auto en neem mee:

- Infinity Kappa 8.1
- MarkLevinson nr 27
- MarkLevinson nr 36
- Marantz CD-50

In totaal komen we met z'n 3en dan, hopelijk past het in de auto :)
Ok, PM even naar mij aub :P
Done :), was net bezig :P
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”