Zelfbouwaudiodag in Almelo, AANKOMENDE ZONDAG 16 MAART
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Ik hoop dat je het kunt redden. Ik zou je vanaf het station op kunnen pikken. Eventueel kunnen we je spullen al eerder hier neer zetten, als jij dat geen probleem vindt. Of je komt alleen luisteren, dat kan ook.
Wie neemt er trouwens apparatuur mee? Er is hier apparatuur beschikbaar, maar gezien de nogal complexe opzet van de set hier thuis qua apparatuur zou het makkelijk zijn als er een extra setje ter beschikking zou staan.
Wie neemt er trouwens apparatuur mee? Er is hier apparatuur beschikbaar, maar gezien de nogal complexe opzet van de set hier thuis qua apparatuur zou het makkelijk zijn als er een extra setje ter beschikking zou staan.
Omdat ik mijn Xantia zo zielig vond heb ik hem in Enschede naar de dealer gebracht. Morgen hoor ik meer, maar waarschijnlijk de katalysator stuk 
Hopelijk hebben ze een cheap ding van de sloop...
Met wat mazzel ben ik er zondag gewoon bij en kan ik dan ook mijn set mee nemen.
If so, dan hebben we nog 2 amps, een cd speler en een stel kappa speakers.
Hopelijk hebben ze een cheap ding van de sloop...
Met wat mazzel ben ik er zondag gewoon bij en kan ik dan ook mijn set mee nemen.
If so, dan hebben we nog 2 amps, een cd speler en een stel kappa speakers.
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
Koop een Toyota, ben je van het gezeur af.MidiMaze schreef:Mah, mn xant staat nu netjes bij de dealer...Gobla schreef:Genoeg slopers in Enschede en Hengelo. Je vind er vast wel iets.
In verband met familie omstandigheden is het nog niet duidelijk of ik kan/ mag komen. Ook ik zal dit zsm laten weten, mijn verontschuldigingen hiervoor.
Groeten JW
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
Ik ben ook aanwezig en neem mee:
- een setje cyburgs needles met tangband w3-871S
- EL84 single ended buizenversterkerje
- buizen hoofdtelefoon versterker met E88cc ( ik neem mijn eigen hoofdtelefoon mee, maar misschien zijn er ook mensen die hun eigen hoofdtelefoon op deze versterker willen luisteren. Neem ze gerust mee om te proberen... )
- zelfbouw speakerkabel met RG59 coax
- een paar zelfbouw interlinks
Als iemand een goede phono voorversterker heeft kan ik ook nog wel mijn Garrard GT-20 draaitafel meenemen met Shure M75ED T2 element.
- een setje cyburgs needles met tangband w3-871S
- EL84 single ended buizenversterkerje
- buizen hoofdtelefoon versterker met E88cc ( ik neem mijn eigen hoofdtelefoon mee, maar misschien zijn er ook mensen die hun eigen hoofdtelefoon op deze versterker willen luisteren. Neem ze gerust mee om te proberen... )
- zelfbouw speakerkabel met RG59 coax
- een paar zelfbouw interlinks
Als iemand een goede phono voorversterker heeft kan ik ook nog wel mijn Garrard GT-20 draaitafel meenemen met Shure M75ED T2 element.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Mm ok, dat is weinig, volgens de datasheets moet hij prima 2x5W kunnensevenup schreef:Hij doet het eigenlijk alleen goed op speakers met hoog rendement. Vermogen is maar 2x3,5Watt.b_force schreef:Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat zo'n EL84 SE bakje doet met een paar volwassen speakers
Maargoed, ik hoor het morgen allemaal wel. Ik geloof dat Camiel geen zin meer had. dus dan maar alleen reizen.
Ik ben eigenlijk wel uiterst benieuwd.
Hoe laat is iedereen er ongeveer ?
Overigens, ehm Martijn is volgens mij op het moment druk, bezig, kan iemand even tel nummer + adres door pm'en
Check, ik heb adres en 06 via Gobla, ik kom met de auto en neem mee:
- Infinity Kappa 8.1
- MarkLevinson nr 27 (eind bak)
- MarkLevinson nr 36 , herstel 38 (pre amp)
- Marantz CD-50
In totaal komen we met z'n 3en dan, hopelijk past het in de auto
- Infinity Kappa 8.1
- MarkLevinson nr 27 (eind bak)
- MarkLevinson nr 36 , herstel 38 (pre amp)
- Marantz CD-50
In totaal komen we met z'n 3en dan, hopelijk past het in de auto
Laatst gewijzigd door MidiMaze op za 15 mar 2008, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.

