Genoeg ontwerpen gezien maar wat mij (en ook de vrouw, niet geheel onbelangrijk dus) vooral tegenstaat is de ‘standaard’ ls-kast. Overigens op het forum wel hele mooie exemplaren gezien!! Wat mij persoonlijk erg aanspreekt zijn modellen als B&W 805, etc. Na wat zoeken heb ik in de Klang + Ton een ontwerp gevonden ‘Nexus’ waaraan al wat maandjes wordt gewerkt.
In de Nexus wordt de T29CF001 tweeter gebruikt en W18NX001 woofer. Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe de luidspreker uiteindelijk zal klinken maar gezien de vele positieve recensies van Seas excel drivers hoef ik me hierover (hoop ik) geen zorgen te maken. Als hij de 805jes maar voorbij komt vindt ik het al prima
Omdat de bouwtekening in de K+T wat te wensen overliet heb ik een nieuw ontwerp in autocad gemaakt.
Hieronder zal ik een tekening en wat foto's invoegen. Helaas is het artikel niet duidelijk over de demping dus opmeringen\ervaring zijn welkom, er wordt enkel gesproken over het toepassen van Muhwolle, iemand ervaring mee? Ikzelf denk aan een combinatie van Pritex en Dr Bailey's Long Hair-WOL.