Hypex FAQ website

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Hypex FAQ website

Bericht door Henkjan »

Hypex heeft een dedicated website voor de FAQ voor de UcD's:
http://www.diyclassd.com/
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Goed initiatief =D>

Alleen aan de paginalayout mag nog wel 1 en ander gebeuren :roll: Op mijn laptopje wandelt te tekst van het scherm af... en een scrollbar is er ook niet.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hoort dit niet thuis bij persberichten?

Wowly
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

nee
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Lijkt me een ordinaire reclamesite van Hypex. De inhoud is minimaal en gaat er vooral over wat er al niet mogelijk is met de module's. Er was al eerder door PJ aangegeven dat iets dergelijks er zou komen, en toen was het dezelfde opzet. Vooral de flowchart over welke zaken je moet AANSCHAFFEN vind ik te ver gaan, maar goed, wie ben ik?

Wowly
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

tuurlijk is de site er zodat mensen hun spullen kopen, ze zijn geen charitatieve instelling :lol: maar het is wel handig voor ons zelfbouwers, zo kunnen beginners gewoon daar lezen wat ze nodig hebben...

"Persberichten" is alleen voor de sponsoren van ZBA...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

okee
Gebruikersavatar
hopsa
In memoriam †
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 23 mei 2007, 5:44
Locatie: Den Haag

Bericht door hopsa »

Volgens mij hoort deze link hier niet thuis.

Ik wil een 180ST-gemodificeerd maken - dat staat er niet bij - terecht voor Hypex, maar niet voor dit forum.

Als je iets van hypex wil bouwen kijk je daar sowieso.

Albert
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Ben het wel met Albert eens. Veel antwoorden zijn niet echt antwoorden, maar promotalk. En soms lijkt het wel of Hypex het zelf ook niet weet, zie het antwoord op de vraag hoe groot het heatsink moet zijn: http://www.diyclassd.com/cooling.htm
Barry
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
Locatie: Zaandam

Bericht door Barry »

Dit topic is hier goed op zijn plaats.
Iedereen die een UcD wilt bouwen kijkt in Versterkers en niet in Persberichten.
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Zit idd een commercieel luchtje aan.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ja, en :?: als ze er geen geld aan konden verdienen, kon je geeneens UcD modules krijgen....
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Wat iedereen wil aangeven is dat deze site geen enkele toegevoegde waarde heeft als het gaat om FAQ's mbt UcD's. Het had net zo goed op de hypex site kunnen staan (stond er vroeger ook volgens mij). Het is een beetje van een soort van hoe zal ik het zeggen..."advertorial" oid.

Zeg maar reclame vermomd in een hulpvaardig jasje. Maar goed, het maakt mij niks uit, maar je kunt er donder op zeggen dat de andere sponsoren dit later ook zullen gaan doen. En dan word de lijn reclame/ondersteuning weer een stuk vager.

Jan
Jan-Peter
In memoriam †
Berichten: 286
Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Jan-Peter »

Tjonge...wat een commotie zeg....:roll:

De bedoeling van deze DIYclassd.com is om informatie verschaffen over het bouwen van Class-D versterker gebaseerd op onze modules.

Niks meer niks minder.

We bedienen twee marktsegmenten DIY en Profi klanten. Hypex.nl is gewoon de algemene site, en de DIYclassd.com moet de site worden voor de DIY.

Tja...reclame..."advertorial"....het zijn toch onze producten??? En je hoeft er niet naar toe te surfen.... ;)

Jan-Peter
marconist
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 19:29

Bericht door marconist »

Ben het met Jan-Peter eens .....

Een dergelijke splitsing van marktsegment is gewoon logisch en waarom zou dat niet bekend mogen zijn bij de doehetzelver??

En ja, ze verdienen geld met hun product. Zijn de andere forumleden dan allemaal DIY'ers die in een hutje op de hei hun eigen producten verbouwen? :wink:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Beste JP,

Er is ook niets mis mee hoor. En ik vind het ook erg goed dat jullie de diy'ers direct willen bedienen. Om hen goed van dienst te zijn lijkt het mij geen slecht idee om op die site een eigen UcD forum te beginnen. Veel andere bedrijven in het pro audio segment hebben dat ook al, maar dan op hun eigen site. Vind een aparte UrL die eigenlijk ook gewoon Hypex is een beetje verwarrend.

(Alhoewel het op ZBA hier ook al aardig afgedekt wordt natuurlijk :D 8) )
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Commotie gaat ook niet over hypex als bedrijf of Peter-Jan persoonlijk, het is publiekelijk bekend dat ik hier zeer over te spreken ben (wat heet.....). Het is meer een soort van "hoe zetten we dit in dit forum" isseu.

dus, no fuzz, is minor importante zal ik maar zeggen.

Wowly
Plaats reactie