Hypex FAQ website
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Hypex FAQ website
Hypex heeft een dedicated website voor de FAQ voor de UcD's:
http://www.diyclassd.com/
http://www.diyclassd.com/
Lijkt me een ordinaire reclamesite van Hypex. De inhoud is minimaal en gaat er vooral over wat er al niet mogelijk is met de module's. Er was al eerder door PJ aangegeven dat iets dergelijks er zou komen, en toen was het dezelfde opzet. Vooral de flowchart over welke zaken je moet AANSCHAFFEN vind ik te ver gaan, maar goed, wie ben ik?
Wowly
Wowly
Ben het wel met Albert eens. Veel antwoorden zijn niet echt antwoorden, maar promotalk. En soms lijkt het wel of Hypex het zelf ook niet weet, zie het antwoord op de vraag hoe groot het heatsink moet zijn: http://www.diyclassd.com/cooling.htm
Wat iedereen wil aangeven is dat deze site geen enkele toegevoegde waarde heeft als het gaat om FAQ's mbt UcD's. Het had net zo goed op de hypex site kunnen staan (stond er vroeger ook volgens mij). Het is een beetje van een soort van hoe zal ik het zeggen..."advertorial" oid.
Zeg maar reclame vermomd in een hulpvaardig jasje. Maar goed, het maakt mij niks uit, maar je kunt er donder op zeggen dat de andere sponsoren dit later ook zullen gaan doen. En dan word de lijn reclame/ondersteuning weer een stuk vager.
Jan
Zeg maar reclame vermomd in een hulpvaardig jasje. Maar goed, het maakt mij niks uit, maar je kunt er donder op zeggen dat de andere sponsoren dit later ook zullen gaan doen. En dan word de lijn reclame/ondersteuning weer een stuk vager.
Jan
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Tjonge...wat een commotie zeg....
De bedoeling van deze DIYclassd.com is om informatie verschaffen over het bouwen van Class-D versterker gebaseerd op onze modules.
Niks meer niks minder.
We bedienen twee marktsegmenten DIY en Profi klanten. Hypex.nl is gewoon de algemene site, en de DIYclassd.com moet de site worden voor de DIY.
Tja...reclame..."advertorial"....het zijn toch onze producten??? En je hoeft er niet naar toe te surfen....
Jan-Peter
De bedoeling van deze DIYclassd.com is om informatie verschaffen over het bouwen van Class-D versterker gebaseerd op onze modules.
Niks meer niks minder.
We bedienen twee marktsegmenten DIY en Profi klanten. Hypex.nl is gewoon de algemene site, en de DIYclassd.com moet de site worden voor de DIY.
Tja...reclame..."advertorial"....het zijn toch onze producten??? En je hoeft er niet naar toe te surfen....
Jan-Peter
Ben het met Jan-Peter eens .....
Een dergelijke splitsing van marktsegment is gewoon logisch en waarom zou dat niet bekend mogen zijn bij de doehetzelver??
En ja, ze verdienen geld met hun product. Zijn de andere forumleden dan allemaal DIY'ers die in een hutje op de hei hun eigen producten verbouwen?
Een dergelijke splitsing van marktsegment is gewoon logisch en waarom zou dat niet bekend mogen zijn bij de doehetzelver??
En ja, ze verdienen geld met hun product. Zijn de andere forumleden dan allemaal DIY'ers die in een hutje op de hei hun eigen producten verbouwen?
Beste JP,
Er is ook niets mis mee hoor. En ik vind het ook erg goed dat jullie de diy'ers direct willen bedienen. Om hen goed van dienst te zijn lijkt het mij geen slecht idee om op die site een eigen UcD forum te beginnen. Veel andere bedrijven in het pro audio segment hebben dat ook al, maar dan op hun eigen site. Vind een aparte UrL die eigenlijk ook gewoon Hypex is een beetje verwarrend.
(Alhoewel het op ZBA hier ook al aardig afgedekt wordt natuurlijk
)
Er is ook niets mis mee hoor. En ik vind het ook erg goed dat jullie de diy'ers direct willen bedienen. Om hen goed van dienst te zijn lijkt het mij geen slecht idee om op die site een eigen UcD forum te beginnen. Veel andere bedrijven in het pro audio segment hebben dat ook al, maar dan op hun eigen site. Vind een aparte UrL die eigenlijk ook gewoon Hypex is een beetje verwarrend.
(Alhoewel het op ZBA hier ook al aardig afgedekt wordt natuurlijk
