riktw schreef:owkee, ik zit er over te denken om het B3S project van zaphaudio na te bouwen.
Dat is een erg goed idee. Het ontwerp van John is uitstekend. Je moet de inhoud niet vergroten of verkleinen. Je kan rustig een klein beetje spelen met de maten, zonder de inhoud te veranderen. Wat hoger betekent in dit geval wat minder diep. De breedte zou ik onaangetast laten, want ander past de driver er niet meer goed in.
Besef je dat je het wiel niet opnieuw hoeft uit te vinden. Zolang je één driver wilt gebruiken, blijft het ontwerp van John gewoon erg goed.
Mocht je na enige tijd toch nog behoefte hebben aan wat meer diepgang, dan kan je er later altijd nog een klein subje bij maken. Voor een pc is dit setje bijzonder geschikt.