Dank je wel voor de tip!Interficior schreef:Overigens, kijk nu maar nóg eens op de Intertechnik site! Het staat nog niet op de plank maar het zit wel in hun assortiment!jeroen_d schreef:Niet voor 200euro. De belasting + invoerrechten gaat over dit hele bedrag heen. Ik vind het gewoon teveel worden terwijl ik grote twijfels heb bij het gehoormatig ook echt beter presteren dan de SLS315 die ik nu gebruik. Ik heb die Peerless niet in het echt gezien, heel jammer als hij inderdaad zo lelijk is.
Ik moet nog eens een keer zelf vervormingsmetingen gaan doen en daar een geschikte mic+pre-amp voor in elkaar knutselen. Ik vind namelijk nergens goede vergelijktesten met de SLS315 en heb het vermoeden dat deze net zo goed presteren als de duurdere woofers op de wijze waarop ik ze gebruik. Zeker als je niet het onderste uit de kan wil in het laagste octaaf. Ik ben het met je eens dat de Daytons erg mooi zijn. Ik blijf het volgen, maar het moet echt betere value for money geven (ik heb voor 4 stuks SLS niet veel meer betaald dan die 200 euro voor 1 Dayton).