Wat is dit nu?
Moderator: Beheerdersteam
Best handig!b_force schreef:sub ? Welke sub ?![]()
Ik weet nog niet hoe hij klinkt. Mijn Groundsound filters zijn naar Denemarken voor een upgrade. Volgende week komen ze terug.Edo schreef:En?....werkt het lekker?
Ik heb de inhoud 90 liter gemaakt, dus een hele lage Q. Als ik te weinig output heb plaats ik er nog één bij. Ik denk echter dat het wel goed komt. Best een robuust ding die LAT!
Ik heb zoiets eens geprobeerd met hele slechte ervaring. De kast was te lang en ondanks stevige bracing bleef hij over zijn lengte resoneren. Ik hoop dat de trillingsvrije LAT hier uitkomst brengt. Ik moet wel zeggen dat die sub in mijn geval wel erg lang was, iets van 2,30m. Ach, was een leerzaam project, hoort wellicht thuis onder de rubriek WIE DURFT.
JeroenKV schreef:Best handig!b_force schreef:sub ? Welke sub ?![]()
Ik weet nog niet hoe hij klinkt. Mijn Groundsound filters zijn naar Denemarken voor een upgrade. Volgende week komen ze terug.Edo schreef:En?....werkt het lekker?
Ik heb de inhoud 90 liter gemaakt, dus een hele lage Q. Als ik te weinig output heb plaats ik er nog één bij. Ik denk echter dat het wel goed komt. Best een robuust ding die LAT!
Wil je vertellen wat ze precies doen aan de groundsound? (DCN 23?) Ben ik wel benieuwd naar! Is dat een soort extra service?
mvg,
Martijn
Iets met de voeding en de chipset naar de MK II versie. Ik krijg wat speciale service, maar ze doen het voor iedereen tegen gereduceerd tarief.Montana schreef:JeroenKV schreef:Best handig!b_force schreef:sub ? Welke sub ?![]()
Ik weet nog niet hoe hij klinkt. Mijn Groundsound filters zijn naar Denemarken voor een upgrade. Volgende week komen ze terug.Edo schreef:En?....werkt het lekker?
Ik heb de inhoud 90 liter gemaakt, dus een hele lage Q. Als ik te weinig output heb plaats ik er nog één bij. Ik denk echter dat het wel goed komt. Best een robuust ding die LAT!
Wil je vertellen wat ze precies doen aan de groundsound? (DCN 23?) Ben ik wel benieuwd naar! Is dat een soort extra service?
mvg,
Martijn
De Tymphany LAT500:Triple_A schreef:Wat is dat voor driver?
http://www.tymphany.com/categories/tymp ... subwoofers
Wat opvalt is het gemak waarmee het laag uit de LAT komt. Er is ook geheel geen mechanische trilling aan de kast te voelen. Die is wel goed gebouwd, maar ik voel altijd wel wat trilling bij "normale" units. Bij de LAT is het net alsof hij niet aan staat, totdat je aan één van de membramen voelt.
Die LAT700 zou daarom ook wel eens goed kunnen werken in een dipole opzet. Een dikke zware baffle is niet meer nodig.
Die LAT700 zou daarom ook wel eens goed kunnen werken in een dipole opzet. Een dikke zware baffle is niet meer nodig.
