Heren,
mede met jullie hulp heb ik vandaag de ALPINE CDE-9827RR radio gekocht. Tweedehands in zéér goede staat: 75 euro
De oude pioneer was zo brak (nam geen cd-tjes meer in of uit als ie net aan stond, volumeknop kaduuk etc etc) dar deze een echte opluchting is. Vooral de equaliser is erg goed, der adioontvangst outstanding en het geluid is super. Zoals ik al zei, een opluchting.
Echter, het geluid rechts was wat erg brak (als ie aangelopen was), dus even (nou ja even, hele deurpaneel moest eruit...) de speaker eruit: wat bleek; de gehele surround lag los van de paper-cone hahahaha!! Wat een brakke boel.
Enfin, genoeg gelachen. Kheb nu natuurlijk wel een nieuwe set voor de voordeuren nodig. Suggesties?
Groetjes
jan
Oja, de kapotte speker is een 4 Ohm Clarionspeakert (090-0140-79), buitenmaat chassis is 15,5 cm