Leeuwarden schreef:En Ed... Hoe klinkt die Wadia rechtstreeks aan de Thel?
héhé, jij was de eerste die het wist.
Ja, hij is deze middag door UPS afgeleverd en staat hier nu 4 uur te klimatiseren en te bekomen van de jetlag.
Weet je, ik heb 10 jaar van mijn leven verspeeld, nee, echt waar.
Jij had die Accusounds reeds voor 2000 en ook deze Wadia 830 bestond toen reeds. Doe daar nog de Scan Speak units bij, nu goed, de 95000 dan ipv de ringstraler en een iets groter model middentoner, dan heb je de set die ik nu heb.
Een half uur geleden heb ik die boel hier vierkant open gegooid, dit heb ik nog nooit gehoord, zo mooi, muzikaal, strak en onder controle. Ik ben geen referentie als het op high-end ervaring aan komt, maar met deze set wil ik wel uitpakken. In de komende dagen vraag ik Guido's volumeregeling eens om de Primare ernaast te zetten. Hopelijk krijg ik Guido er even bij, dan kan die er zijn mening over geven, die heeft daar ondertussen meer ervaring mee.
Het klankbeeld is ook volledig wat ik zocht.
Een berg Slam, ik kijk telkens tevergeefs of één van mijn 3 sub's aanstaat. Nee, het komt allemaal uit deze set!
maar eigenlijk geloof ik het nog zelf niet
Voorlopig wil ik dan ook niet upgraden, maar er eerst een duizendtal CD's doorjagen. Tegen die tijd ben ik wel gewend aan dat upside-down loopwerk van de Wadia.
Zodra ik deze avond hoofdpijn begin te krijgen vijs ik de Wadia open. Ben benieuwd hoe dat ding er binnenin uitziet.
Ed.