Zelfbouw open deur Gydotron Audio

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Zelfbouw open deur Gydotron Audio

Bericht door Gydotron »

Beste zelfbouwers,

Achter de schermen zijn wij (Paul Vancluysen en Gydotron Audio) hard bezig om 2 speaker modellen klaar te maken die de zelfbouwer kan nabouwen. Graag willen we deze speakers tijdens een opendeur dag voorstellen.
Behalve ons eigen speakers willen we graag enkele bekende kits neerzetten.
Op vlak van buizen versterking zijn er ook plannen om kits te leveren.
Verder demonstreren wij met de Tent-speler die uiteraard ook als kit leverbaar is.
Dit open deur weekend zou doorgaan op 31 mei en 1 juni. Om een idee te hebben hoeveel mensen we kunnen verwachten zouden we het leuk vinden dat er aanmeldingen zijn langs deze weg. Een kwestie van in te schatten of we een externe locatie zoeken of niet.

Gydotron Audio
Veldvenne 18
2970 Schilde
Belgie
www.gydotron.com
Laatst gewijzigd door Gydotron op za 01 mar 2008, 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

leuk idee!

ik ben alleen bang dat het niet echt storm zal lopen vanuit de zba, de zba luisterdag is namelijk op 24 mei...
de meeste mensen (zeker de mensen die boven de lijn rotterdam/eindhoven wonen zullen niet op zondag nogmaals in de auto stappen om een paar honderd kilometer te rijden. wellicht is het een goed idee om een weekend te verschuiven? ik zou namelijk wel dolgraag komen en kennismaken!
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Bericht door Gydotron »

Goed om te weten, we verschuiven het een weekendje.
Dus 31 mei en 1 juni zijn zelfbouwers meer dan welkom!


Gydotron Audio
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Mmmmm 2 weekenden achter elkaar Belgische frieten :D


Denk dat ik ook wel van de partij ben.

Kun je al `n tipje van de sluier oplichten .........

Fotootje :wink:
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Bericht door Gydotron »

Tipje van de sluier, wel het zijn 2 drieweg systemen.

Het ene bestaat uit een Scan Speak woofer, Usher Be midden en de nieuwe Eton keramische tweeter.
Het ander systeem uit een Usher papier carbon woofer, de Jordan JX92 (hier enkel gebruikt als middentoner)en ook de Eton Keramische tweeter.

Grtn Gydotron
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

wat kunnen we van de tweeter verwachten?
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Bericht door Gydotron »

Betreft de tweeter, die vind ik bijzonder mooi. Hij heeft heel wat trekjes van de Usher Be tweeter maar hij is wat dynamischer. ik vind hem mooier dan de Thiel C-12. Maar dat is erg persoonlijk natuurlijk. Een unit die zijn geld meer dan waard is!


Grtn Gydotron
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik ga t in m'n agenda zetten :D
Gesloten