Zelfbouw open deur Gydotron Audio
Moderator: Beheerdersteam
-
Gydotron
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 104
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53
Zelfbouw open deur Gydotron Audio
Beste zelfbouwers,
Achter de schermen zijn wij (Paul Vancluysen en Gydotron Audio) hard bezig om 2 speaker modellen klaar te maken die de zelfbouwer kan nabouwen. Graag willen we deze speakers tijdens een opendeur dag voorstellen.
Behalve ons eigen speakers willen we graag enkele bekende kits neerzetten.
Op vlak van buizen versterking zijn er ook plannen om kits te leveren.
Verder demonstreren wij met de Tent-speler die uiteraard ook als kit leverbaar is.
Dit open deur weekend zou doorgaan op 31 mei en 1 juni. Om een idee te hebben hoeveel mensen we kunnen verwachten zouden we het leuk vinden dat er aanmeldingen zijn langs deze weg. Een kwestie van in te schatten of we een externe locatie zoeken of niet.
Gydotron Audio
Veldvenne 18
2970 Schilde
Belgie
www.gydotron.com
Achter de schermen zijn wij (Paul Vancluysen en Gydotron Audio) hard bezig om 2 speaker modellen klaar te maken die de zelfbouwer kan nabouwen. Graag willen we deze speakers tijdens een opendeur dag voorstellen.
Behalve ons eigen speakers willen we graag enkele bekende kits neerzetten.
Op vlak van buizen versterking zijn er ook plannen om kits te leveren.
Verder demonstreren wij met de Tent-speler die uiteraard ook als kit leverbaar is.
Dit open deur weekend zou doorgaan op 31 mei en 1 juni. Om een idee te hebben hoeveel mensen we kunnen verwachten zouden we het leuk vinden dat er aanmeldingen zijn langs deze weg. Een kwestie van in te schatten of we een externe locatie zoeken of niet.
Gydotron Audio
Veldvenne 18
2970 Schilde
Belgie
www.gydotron.com
Laatst gewijzigd door Gydotron op za 01 mar 2008, 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
leuk idee!
ik ben alleen bang dat het niet echt storm zal lopen vanuit de zba, de zba luisterdag is namelijk op 24 mei...
de meeste mensen (zeker de mensen die boven de lijn rotterdam/eindhoven wonen zullen niet op zondag nogmaals in de auto stappen om een paar honderd kilometer te rijden. wellicht is het een goed idee om een weekend te verschuiven? ik zou namelijk wel dolgraag komen en kennismaken!
ik ben alleen bang dat het niet echt storm zal lopen vanuit de zba, de zba luisterdag is namelijk op 24 mei...
de meeste mensen (zeker de mensen die boven de lijn rotterdam/eindhoven wonen zullen niet op zondag nogmaals in de auto stappen om een paar honderd kilometer te rijden. wellicht is het een goed idee om een weekend te verschuiven? ik zou namelijk wel dolgraag komen en kennismaken!
-
Gydotron
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 104
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53
Tipje van de sluier, wel het zijn 2 drieweg systemen.
Het ene bestaat uit een Scan Speak woofer, Usher Be midden en de nieuwe Eton keramische tweeter.
Het ander systeem uit een Usher papier carbon woofer, de Jordan JX92 (hier enkel gebruikt als middentoner)en ook de Eton Keramische tweeter.
Grtn Gydotron
Het ene bestaat uit een Scan Speak woofer, Usher Be midden en de nieuwe Eton keramische tweeter.
Het ander systeem uit een Usher papier carbon woofer, de Jordan JX92 (hier enkel gebruikt als middentoner)en ook de Eton Keramische tweeter.
Grtn Gydotron
