ZBA-luisterdag Breda IV Inschrijvingen GESLOTEN, wachtlijst

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

anonamemouse schreef:
de kans bestaat dat er nog een dame met mij meekomt (gewoon omdat er toch dames moeten zijn, en de rest van het forum ze niet meeneemt).

net als toni is ze ook engels en ook heel aardig, ze heet eleanor.
als ze komt dan eet dus ook mee.

(bij het indelen van de groepen wil ik graag bij de dames blijven)
helaas... een dame minder. ze kan niet vanwege een stage.
iemand anders zal dus een dame mee moeten nemen.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

anonamemouse schreef:
helaas... een dame minder. ze kan niet vanwege een stage.
iemand anders zal dus een dame mee moeten nemen.
of wie wil zich effe laten transformeren.
In 3 maanden haal je dit resultaat wel, en het staat nog leuk zo naast je speakerstand!!

RobertJan zei me vandaag dat ie ook kwam, maar ik zie hem niet in de lijst staan, misschien heeft hij wel plannen in die richting.
Stond daar niet ergens een Roberta op de lijst?
Bijlagen
dsc_0498 [800x600].jpg
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

@ ed: Ik heb nog geen aanmelding van robbertjan voorbij zien komen. Als ie dat alsnog wil doen? Ik heb hem er alvast bijgezet :)

Jan
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

NIEUWE MEDEDELING !!!!

Ik wil de inschrijving stoppen bij 60 deelnemers.



anders groeit het te hard en ik wil het rustig opbouwen. Er zijn dus nog 5 plaatsen te vergeven, daarna kom je op een wachtlijst te staan. Dat houdt in dat de eerste die zich aanmeld boven de 60 (deelnemers...) als eerste op de wachtlijst gaat komen. Zo gauw als er iemand onverhoopt moet afmelden (wat dus eigenlijk NIET de bedoeling is!) dan schuift de eerste van de wachtlijst door naar de deelnemerslijst.

Wowly
Gebruikersavatar
jantje-secuur
Berichten: 943
Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
Locatie: Haarlem

Bericht door jantje-secuur »

Dan kukel ik mezelf er snel nog in!


Naam: Interficior
Naam vriend: simsatit
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee
sven
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 06 okt 2006, 1:51
Locatie: Schriek,Belgie

Bericht door sven »

Hoi Wowly,

Ik vul met deze nog 3 van de laatste plaatsen in:

naam/nickname: Sven
naam: Sven Kersemans
naam vriend: Eric
naam vriend: Johan
dagdelen: ochtend/middag
eten: nee
Gebruikersavatar
robbiedobbie
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 19 sep 2005, 21:21
Locatie: antwerpen

Bericht door robbiedobbie »

ik ben er ook bij!

Robbiedobbie
Robert-Jan Wirken

Dag en middag

eten: ja
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Laat ik me bij deze dan ook nog maar aanmelden:

Nick: Daniel
Naam: Daniel Willems
Dagdelen: alle
eten: ja


Ik zal hem er zelf nog even op wijzen, maar Jasper Joppe heeft mij aangegeven mee te willen als ik zou gaan, dus wellicht bij deze alvast een plaatsje reserveren voor hem?
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Bij deze dan ook mijn aanmelding:

Nick: Jasper Joppe Geers
Naam: Jasper Joppe Geers
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja
Bedrag: 30 Euro
Laatst gewijzigd door Jasper Joppe Geers op do 28 feb 2008, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

OEPS, het zijn er al teveel geworden. We stoppen nu bij 62 dan maar. Hiernaa kun je alleen nog op de wachtlijst komen......

Wat een overweldigend animo zeg!! Wauw!!

Jan
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

als ik het goed had zaten we de eerste keer op 25 man toch :roll:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

1e keer : 27 mei 2006 : 22 deelnemers
2e keer : 7 october 2006 : 26 deelnemers
3e keer : 26 mei 2007 : 39 deelenemers
nu dan de 4 keer : 24 mei 2008 : 62 deelnemers !!

Ben blij dat anderen deze keer meehelpen.

Ik denk dat ik maar eens naar Breda moet gaan en andere ruimte's erbij moet gaan nemen.
Voordeel: langere luistertijd voor iedere groep, en minder gehassle met sets 8)

Wowly
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Hoi Jan,

Ik heb bij mijn aanmelding als vriend Stef neergezet (was er vorig jaar ook bij) maar zie hem in de lijst niet terug :?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

CarloPJB schreef:
Hoi Jan,

Ik heb bij mijn aanmelding als vriend Stef neergezet (was er vorig jaar ook bij) maar zie hem in de lijst niet terug :?
Ik weet ook waarom, je hebt hem er een dag later bijgezet. Het was handiger geweest als je het kenbaar had gemaakt in een nieuwe reply. Ik zal het aanpasen, stef kan natuurlijk mee :P

Jan
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Dank je :D


En sorry :oops: :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

No sweat man, goed dat je het ff hebt gezegd maat

groetjes

Jan
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

Wowly schreef:
NIEUWE MEDEDELING !!!!

Ik wil de inschrijving stoppen bij 60 deelnemers.



anders groeit het te hard en ik wil het rustig opbouwen. Er zijn dus nog 5 plaatsen te vergeven, daarna kom je op een wachtlijst te staan. Dat houdt in dat de eerste die zich aanmeld boven de 60 (deelnemers...) als eerste op de wachtlijst gaat komen. Zo gauw als er iemand onverhoopt moet afmelden (wat dus eigenlijk NIET de bedoeling is!) dan schuift de eerste van de wachtlijst door naar de deelnemerslijst.

Wowly
Hmmm. Ik had er geen idee van dat het storm zou lopen en er een limiet zou zijn. Volgend jaar beter...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik zal je als eerste op de wachtlijst zetten goed?

Jan
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Bericht door Maurice01 »

DIY_Freak schreef:
Wowly schreef:
NIEUWE MEDEDELING !!!!

Ik wil de inschrijving stoppen bij 60 deelnemers.



anders groeit het te hard en ik wil het rustig opbouwen. Er zijn dus nog 5 plaatsen te vergeven, daarna kom je op een wachtlijst te staan. Dat houdt in dat de eerste die zich aanmeld boven de 60 (deelnemers...) als eerste op de wachtlijst gaat komen. Zo gauw als er iemand onverhoopt moet afmelden (wat dus eigenlijk NIET de bedoeling is!) dan schuift de eerste van de wachtlijst door naar de deelnemerslijst.

Wowly
Hmmm. Ik had er geen idee van dat het storm zou lopen en er een limiet zou zijn. Volgend jaar beter...

Idem dito hier :shock:

ik dacht als ik tijd enz enz heb, dan wandel ik even langs.( lekker ontspannend een paar creatie's luisteren)

@DIY_Freak lees ik nu dat je Nuenen woont????
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

Maurice01 schreef:
@DIY_Freak lees ik nu dat je Nuenen woont????
Huh? :-k ... :-s ... 8-[ ... Help!$%!?@! :shock: :shock: :shock:



God, how I love smileys 8)
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Bericht door Maurice01 »

[quote="DIY_Freak]God, how I love smileys 8)[/quote]

:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

DIYfreak, iemand anders heeft af moeten zeggen, je staat in de lijst :D

Jan
Nils_vn
Berichten: 868
Lid geworden op: do 23 nov 2006, 20:11
Locatie: Molenstede

Bericht door Nils_vn »

Wowly, ik sta er op voor de middag-avond, en Asterduc voor de ochtend-middag.

Gezien ik Ed een handje help met transport, zal ik dus ook 'smorgens al aanwezig zijn. Geeft dat problemen in je planning? Want dan mag je me altijd verzetten hoor...
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

Want dan mag je me altijd verzetten hoor...
we verzetten je gewoon naar buiten :twisted:
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

Wowly schreef:
DIYfreak, iemand anders heeft af moeten zeggen, je staat in de lijst :D

Jan
Mooi! :P
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”