Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
helaas... een dame minder. ze kan niet vanwege een stage.
iemand anders zal dus een dame mee moeten nemen.
of wie wil zich effe laten transformeren.
In 3 maanden haal je dit resultaat wel, en het staat nog leuk zo naast je speakerstand!!
RobertJan zei me vandaag dat ie ook kwam, maar ik zie hem niet in de lijst staan, misschien heeft hij wel plannen in die richting.
Stond daar niet ergens een Roberta op de lijst?
NIEUWE MEDEDELING !!!!
Ik wil de inschrijving stoppen bij 60 deelnemers.
anders groeit het te hard en ik wil het rustig opbouwen. Er zijn dus nog 5 plaatsen te vergeven, daarna kom je op een wachtlijst te staan. Dat houdt in dat de eerste die zich aanmeld boven de 60 (deelnemers...) als eerste op de wachtlijst gaat komen. Zo gauw als er iemand onverhoopt moet afmelden (wat dus eigenlijk NIET de bedoeling is!) dan schuift de eerste van de wachtlijst door naar de deelnemerslijst.
Nick: Daniel
Naam: Daniel Willems
Dagdelen: alle
eten: ja
Ik zal hem er zelf nog even op wijzen, maar Jasper Joppe heeft mij aangegeven mee te willen als ik zou gaan, dus wellicht bij deze alvast een plaatsje reserveren voor hem?
1e keer : 27 mei 2006 : 22 deelnemers
2e keer : 7 october 2006 : 26 deelnemers
3e keer : 26 mei 2007 : 39 deelenemers
nu dan de 4 keer : 24 mei 2008 : 62 deelnemers !!
Ben blij dat anderen deze keer meehelpen.
Ik denk dat ik maar eens naar Breda moet gaan en andere ruimte's erbij moet gaan nemen.
Voordeel: langere luistertijd voor iedere groep, en minder gehassle met sets
Ik heb bij mijn aanmelding als vriend Stef neergezet (was er vorig jaar ook bij) maar zie hem in de lijst niet terug
Ik weet ook waarom, je hebt hem er een dag later bijgezet. Het was handiger geweest als je het kenbaar had gemaakt in een nieuwe reply. Ik zal het aanpasen, stef kan natuurlijk mee
NIEUWE MEDEDELING !!!!
Ik wil de inschrijving stoppen bij 60 deelnemers.
anders groeit het te hard en ik wil het rustig opbouwen. Er zijn dus nog 5 plaatsen te vergeven, daarna kom je op een wachtlijst te staan. Dat houdt in dat de eerste die zich aanmeld boven de 60 (deelnemers...) als eerste op de wachtlijst gaat komen. Zo gauw als er iemand onverhoopt moet afmelden (wat dus eigenlijk NIET de bedoeling is!) dan schuift de eerste van de wachtlijst door naar de deelnemerslijst.
Wowly
Hmmm. Ik had er geen idee van dat het storm zou lopen en er een limiet zou zijn. Volgend jaar beter...
NIEUWE MEDEDELING !!!!
Ik wil de inschrijving stoppen bij 60 deelnemers.
anders groeit het te hard en ik wil het rustig opbouwen. Er zijn dus nog 5 plaatsen te vergeven, daarna kom je op een wachtlijst te staan. Dat houdt in dat de eerste die zich aanmeld boven de 60 (deelnemers...) als eerste op de wachtlijst gaat komen. Zo gauw als er iemand onverhoopt moet afmelden (wat dus eigenlijk NIET de bedoeling is!) dan schuift de eerste van de wachtlijst door naar de deelnemerslijst.
Wowly
Hmmm. Ik had er geen idee van dat het storm zou lopen en er een limiet zou zijn. Volgend jaar beter...
Idem dito hier
ik dacht als ik tijd enz enz heb, dan wandel ik even langs.( lekker ontspannend een paar creatie's luisteren)
Wowly, ik sta er op voor de middag-avond, en Asterduc voor de ochtend-middag.
Gezien ik Ed een handje help met transport, zal ik dus ook 'smorgens al aanwezig zijn. Geeft dat problemen in je planning? Want dan mag je me altijd verzetten hoor...