Ja maar mij viel nog meer op, waarom ze nou in zo`n mooi apparaat mute torren gebruiken.
Die leggen er nu dus uit, wat een enorm verschil en kost niets
Teac loopt op een klok van 16,9...Mhz inderdaad op een TDA1547
Met wel wat te oude type opamps.
Dus dit wordt een bak voor het loopwerk en dan een toffe DAC gaan bouwen.
Denk die van tentlab of thri.. dinges ben hem even kwijt
Het loopwerk vind ik nog steeds erg mooi cd clamp heeft wel wat.
Zakjes zand ja kan het nog zwaarder maken, ik zou het niet doen na verloop kunnen ze lek raken met gevolg zand in je loopwerk daar vind hem iets te voor, denk meer aan loodbitumen binnenkant bodem
Zelfs de kap eraf halen is al een job zeg 13 schoeven + die staalplaat onder de kap 5 st
Heb ook direct het kristal van de klok vastgelijmt met lijnpistool.
Die kon ik eerst nog op de print bewegen.
Dat geeft ook veel rust in het geluidsbeeld.
De 20 veel verschillen?
Ik heb nu ook het schema van het analoge gedeelte DAC en opamps stuk
Veel leuke tips etc heb ik hier vanmiddag tegen gelopen mute torren wist ik en andere weer niet
http://www.audio.nl/tips.htm