Hey.. raar dat ik dit nog helemaal niet gezien heb!
(Net na een paar uur LSPCad-en eens gezocht op cursus simuleren)
Ik zou ook graag een kijkje willen komen nemen! =D..
Ik kan zelf eigenlijk iedere avond wel, moet er alleen wel voor zorgen dat ik nog een trein terug kan vinden! Net even gekeken, en ik kan vanuit rijswijk om 0:39 de laatste trein terug nemen, maar zo laat zal het niet worden toch?
Rijswijk heeft voor mij de voorkeur in ieder geval, zit ik in een uurtje met het het OV! Eindhoven is ruim 2 uur, en dat is voor een doordeweekse avond net wat té...
Ik denk dat het het meest handige is om speakerworkshop te gebruiken als programma voor deze avond. (Als er gekozen moet worden). Dit is een gratis totaal pakket, simuleren en meten. Ik denk dat dit het leukst is omdat het dan (na de 'cursus') voor iedereen beschikbaar en bruikbaar is.
Hoe dan ook een ontzettend leuk idee! Ik hoop dat het doorgaat en alvast bedankt voor de inzet! =D..