Nu had ik ergens gezien dat er subs in de vloer worden gebouwd maar vind er jammer genoeg niet direct info over.
Is dit aan te raden of zijn er zo direct nadelen aan verbonden, want ik heb hem al zo ver gekregen dat hij mijn voorstel in overweging aan het nemen is
Enige dat ik zo direct kan bedenken is dat je vast zit aan de plaatsing van de sub, als blijkt dat het laag uitdooft op de zitplaats kun je niet direct de sub verplaatsen natuurlijk...
Qua kastresonanties is dit wel perfect veronderstel ik, omdat het plan is om een 100liter ruimte in te gieten samen met de nieuwe betonnen vloerplaat.
Natuurlijk ook rekening houden met vochtproblematiek enzo maar dat is allemaal perfect op te lossen.



