ZBA-luisterdag Breda IV Inschrijvingen GESLOTEN, wachtlijst

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 927
Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Wowly schreef:
Hoi Digidoo. Ik weet nog dat je bij de eerste dag erbij was, met je vader geloof ik? Kwam toen in een fraaie jaguar aanrijden weet ik me vaag te herinneren (bijna fotografisch geheugen). Check even wat ik van je wil weten in de opneingspost en ik zet je erbij okee?
Haha, dat klopt. Ik was er met de eerste dag bij, inderdaad met mijn pa. Dit keer komen we zonder Jaguar; die is (gelukkig) verkocht. Je reed er voornamelijk mee van tankstation naar tankstation... :roll:
Digidoo schreef:
Nickname: digidoo
Naam: Bart Lybeert
Naam vriend: Dirk Lybeert (vader)
Dagdelen: middag/avond
Mee-eten: ja
Maximum bedrag eten: tot 25 euro
Wat mis je precies? Ik heb de 1e post nog eens bekeken, maar ik zie het niet. :? Ik neem even aan dat mijn pa weer mee mag... (?)
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Bericht door indoubt »

indoubt schreef:
Naam indoubt (real name at the party)
Naam vriend MLBNSS (real name at the party)
Dagdelen; ochtend en middag
Mee-eten; nee
Hee, ik sta nog nie op ut lijstje.

Ik kan me voorstellen dat je liever niet hebt dat de tricones de show gaan stelen :D
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

nickname:audioot
naam:dirk van de velde
daddelen:morgen/middag
mee-eten:nee
hopelijk kom ik dit jaar terug geen weeek te vroeg :oops:
groetjes
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Digidoo schreef:
Wowly schreef:
Hoi Digidoo. Ik weet nog dat je bij de eerste dag erbij was, met je vader geloof ik? Kwam toen in een fraaie jaguar aanrijden weet ik me vaag te herinneren (bijna fotografisch geheugen). Check even wat ik van je wil weten in de opneingspost en ik zet je erbij okee?
Haha, dat klopt. Ik was er met de eerste dag bij, inderdaad met mijn pa. Dit keer komen we zonder Jaguar; die is (gelukkig) verkocht. Je reed er voornamelijk mee van tankstation naar tankstation... :roll:
Digidoo schreef:
Nickname: digidoo
Naam: Bart Lybeert
Naam vriend: Dirk Lybeert (vader)
Dagdelen: middag/avond
Mee-eten: ja
Maximum bedrag eten: tot 25 euro
Wat mis je precies? Ik heb de 1e post nog eens bekeken, maar ik zie het niet. :? Ik neem even aan dat mijn pa weer mee mag... (?)
Nee, ik heb het waarschijnlijk over het hoofd gezien, sorry..

Jan
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

indoubt schreef:
indoubt schreef:
Naam indoubt (real name at the party)
Naam vriend MLBNSS (real name at the party)
Dagdelen; ochtend en middag
Mee-eten; nee
Hee, ik sta nog nie op ut lijstje.

Ik kan me voorstellen dat je liever niet hebt dat de tricones de show gaan stelen :D
idem hierboven....Tsja, we plannen je tricones gewoon als moment supreme op het einde van de dag :twisted: :D :wink:

Groetjes

Jan
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Als er nog een plaatsje vrij is, 'k wil er ook graag bij zijn.

Naam: Asterduc
Naam: Ed Asterduc
Dagdelen; ochtend/middag
Mee-eten; nee
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Bericht door indoubt »

Wowly schreef:
indoubt schreef:
indoubt schreef:
Naam indoubt (real name at the party)
Naam vriend MLBNSS (real name at the party)
Dagdelen; ochtend en middag
Mee-eten; nee
Hee, ik sta nog nie op ut lijstje.

Ik kan me voorstellen dat je liever niet hebt dat de tricones de show gaan stelen :D
idem hierboven....Tsja, we plannen je tricones gewoon als moment supreme op het einde van de dag :twisted: :D :wink:

Groetjes

Jan
Ha wowly,

Ik zat een beetje te voeren natruurlijk. 8)

Ik plan wel om ze mee te nemen, ik zal dit verder in de topic van de sets aankaarten want ik had dat nog niet eerder aangegeven. Ik hoop ook dan de bijbehorende versterker af te hebben.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

tevens kan ik ook nog niet beloven of m`n project met de eton,focal en b&g de luisterstatus gaat bereiken,misschien dat het mogenlijk is deze in een later stadium aan te bieden?
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Bericht door AatV »

Wil me graag aanmelden voor het misschien te laat is!

Nickname: AatV
Naam: Aat Vroegop
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja
Max. bedrag: 30
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Beter laat dan nooit!
Naam doppedoos
Naam Simon Dorpema
Naam vriend daddy!!
Naam vriend Fred Dorpema
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond)
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten 30 euro

Dit maal (waarschijnlijk) zonder speakers!
De bedoeling is om het prototype buizenversterker meetenemen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... highlight=
gecombineerd met een extra (nieuw gebouwde) buizenvoorversterker geheel met koolstofvezel bedraad!! Met 4 omschakelbare uitgangen zodat nu eindelijk in combinatie met de andere versterker 4 interlinks direct met elkaar vergeleken kunnen worden! meer zal ook volgen op andere draadje... Dit natuurlijk om de koolstrofvezel interlinks te kunnen testen/vergelijken!
Groet, Simon
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

asterduc schreef:
Als er nog een plaatsje vrij is, 'k wil er ook graag bij zijn.

Naam: Asterduc
Naam: Ed Asterduc
Dagdelen; ochtend/middag
Mee-eten; nee
Niet mee-eten?? Onze ras-bourgondiër ??? jammer joh!

Wel fijn dat je erbij bent !!!

jan
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

dre schreef:
tevens kan ik ook nog niet beloven of m`n project met de eton,focal en b&g de luisterstatus gaat bereiken,misschien dat het mogenlijk is deze in een later stadium aan te bieden?
Ik neem aan van wel. Maar dat moet je ff bespreken in het apparatuur-topic. Bart zwaait daar de scepter, dus bespreek het met hem :D

Jan
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

doppedoos schreef:
Beter laat dan nooit!
Naam doppedoos
Naam Simon Dorpema
Naam vriend daddy!!
Naam vriend Fred Dorpema
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond)
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten 30 euro

Dit maal (waarschijnlijk) zonder speakers!
De bedoeling is om het prototype buizenversterker meetenemen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... highlight=
gecombineerd met een extra (nieuw gebouwde) buizenvoorversterker geheel met koolstofvezel bedraad!! Met 4 omschakelbare uitgangen zodat nu eindelijk in combinatie met de andere versterker 4 interlinks direct met elkaar vergeleken kunnen worden! meer zal ook volgen op andere draadje... Dit natuurlijk om de koolstrofvezel interlinks te kunnen testen/vergelijken!
Groet, Simon
Hoi Simon! Goed dat jij en daddy erbij zijn! Daar had ik al op gehoopt!

Zonder speakers is ook makkelijker sjouwen toch :D

Jan
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Nick: MarP
Naam: Mario
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten: 15,- á 20,-
Met bedrag hoeft geen rekening te worden gehouden.
Ik schik me, en wordt het te duur, dan eet ik thuis
Ik eet namelijk alleen voor de gezelligheid mee.


Ik kan overigens nog niet met zekerheid beloven of ik kom. Is dat een probleem?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Marp schreef:
Nick: MarP
Naam: Mario
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten: 15,- á 20,-
Met bedrag hoeft geen rekening te worden gehouden.
Ik schik me, en wordt het te duur, dan eet ik thuis
Ik eet namelijk alleen voor de gezelligheid mee.


Ik kan overigens nog niet met zekerheid beloven of ik kom. Is dat een probleem?
Het eten zal simpelweg niet duur worden, het is gewoonweg een bedrag zijn wat mensen maximaal neertellen. Er heeft zich nog geen kok gemeld, maar ander ga ik naar de lokale chinees en vraag ik of ie ff voor een man of 35 -40 een chinese rijsttafel neerzet. Mag niet meer gaan kosten dan 400 euro en iedereen moet goed te eten hebben. Denk niet dat ie dat aan zijn neus voorbij zal laten gaan :twisted:

Het is voor jou speciaal mogelijk om je op het laatste moment terug te trekken :D !

jan
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Wowly schreef:
Het is voor jou speciaal mogelijk om je op het laatste moment terug te trekken :D !
Dank je. :)

Uiteraard hoop ik niet dat dit de 4e keer wordt dat ik het aan me voorbij moet laten gaan. Ik doe mijn best om er ditmaal bij te zijn.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Wowly schreef:
Niet mee-eten?? Onze ras-bourgondiër ??? jammer joh!
hahaha, ik een bourgondier? nee hoor, alleen een Cote à l'os laat ik niet voorbij gaan.
En Nederland is zowieso al niet mijn favoriete eetland!
Dan zit ik liever nog wat na te kletsen met andere niet-meeeters.
Begrijp mij niet verkeerd hoor Jan, dat is gewoon mijn meest favoriete keuze.
Petje af dat je het allemaal organiseerd.

Tot binnenkort in Breda!
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

asterduc schreef:
hahaha, ik een bourgondier? nee hoor, alleen een Cote à l'os laat ik niet voorbij gaan.
Dat komt gewoon omdat er geen Worstbrood is :D :D :D :D

Voor wie het niet kent: dat is een sausijzenbroodje van ca 1kg :shock:

Wel lekker. :wink:

Mischa
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Er staat overigens niet bij of het eten in de middag is of in de avond. Ik ben uitgegaan van de avond, maar ik kan me voorstellen dat het verwarring veroorzaakt voor wie er nog nooit is geweest.

Mischa
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

mischa72 schreef:
Er staat overigens niet bij of het eten in de middag is of in de avond. Ik ben uitgegaan van de avond, maar ik kan me voorstellen dat het verwarring veroorzaakt voor wie er nog nooit is geweest.

Mischa
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Bericht door knuisje »

Als er nog plek is dan ben ik er graag bij. Ik hoop dat ik vanaf een station in Noord Holland met iemand kan meerijden anders wordt het wel een beetje een wereldreis met de trein.

Naam: knuisje
Naam: Peter Lap
Dagdelen; ochtend/middag
Mee-eten; nee
wilco
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 18:40
Locatie: breda

Re: ZBA-luisterdag Breda IV Inschrijvingen en groepsindeling

Bericht door wilco »

Naam : Wilco
Dagdelen; ochtend-middag
Mee-eten: nee
Maximum bedrag eten : nvt.
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Penguin »

Nummer 50?
Naam Penguin
Naam Martin Rietdijk
Naam Manuel (vriend)
Dagdelen alle ochtend/middag/avond
Mee-eten ja
Maximum bedrag eten 1200 euro grapje i eat tubeamps :P
30 euro
De Timmerman
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
Locatie: Maassluis

Bericht door De Timmerman »

Ik ben ook van plan te komen, onder een voorbehoud: spoedig herstel van vrouwlief die enige tijd eerder met een keizersnee onze 2e dochter op de wereld zal zetten.

Nickname: De Timmerman
Naam: Marc
Dagdelen: ochtend / middag
mee-eten: nee
Gebruikersavatar
jw
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 09 jan 2005, 20:45
Locatie: Zuidplas

Bericht door jw »

Nick: jw
Naam: Jan-Willem
Dagdelen: alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten: 20,-
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”