Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Hoi Digidoo. Ik weet nog dat je bij de eerste dag erbij was, met je vader geloof ik? Kwam toen in een fraaie jaguar aanrijden weet ik me vaag te herinneren (bijna fotografisch geheugen). Check even wat ik van je wil weten in de opneingspost en ik zet je erbij okee?
Haha, dat klopt. Ik was er met de eerste dag bij, inderdaad met mijn pa. Dit keer komen we zonder Jaguar; die is (gelukkig) verkocht. Je reed er voornamelijk mee van tankstation naar tankstation...
Digidoo schreef:
Nickname: digidoo
Naam: Bart Lybeert
Naam vriend: Dirk Lybeert (vader)
Dagdelen: middag/avond
Mee-eten: ja
Maximum bedrag eten: tot 25 euro
Wat mis je precies? Ik heb de 1e post nog eens bekeken, maar ik zie het niet. Ik neem even aan dat mijn pa weer mee mag... (?)
Hoi Digidoo. Ik weet nog dat je bij de eerste dag erbij was, met je vader geloof ik? Kwam toen in een fraaie jaguar aanrijden weet ik me vaag te herinneren (bijna fotografisch geheugen). Check even wat ik van je wil weten in de opneingspost en ik zet je erbij okee?
Haha, dat klopt. Ik was er met de eerste dag bij, inderdaad met mijn pa. Dit keer komen we zonder Jaguar; die is (gelukkig) verkocht. Je reed er voornamelijk mee van tankstation naar tankstation...
Digidoo schreef:
Nickname: digidoo
Naam: Bart Lybeert
Naam vriend: Dirk Lybeert (vader)
Dagdelen: middag/avond
Mee-eten: ja
Maximum bedrag eten: tot 25 euro
Wat mis je precies? Ik heb de 1e post nog eens bekeken, maar ik zie het niet. Ik neem even aan dat mijn pa weer mee mag... (?)
Nee, ik heb het waarschijnlijk over het hoofd gezien, sorry..
Naam indoubt (real name at the party)
Naam vriend MLBNSS (real name at the party)
Dagdelen; ochtend en middag
Mee-eten; nee
Hee, ik sta nog nie op ut lijstje.
Ik kan me voorstellen dat je liever niet hebt dat de tricones de show gaan stelen
idem hierboven....Tsja, we plannen je tricones gewoon als moment supreme op het einde van de dag
Groetjes
Jan
Ha wowly,
Ik zat een beetje te voeren natruurlijk.
Ik plan wel om ze mee te nemen, ik zal dit verder in de topic van de sets aankaarten want ik had dat nog niet eerder aangegeven. Ik hoop ook dan de bijbehorende versterker af te hebben.
tevens kan ik ook nog niet beloven of m`n project met de eton,focal en b&g de luisterstatus gaat bereiken,misschien dat het mogenlijk is deze in een later stadium aan te bieden?
Beter laat dan nooit!
Naam doppedoos
Naam Simon Dorpema
Naam vriend daddy!!
Naam vriend Fred Dorpema
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond)
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten 30 euro
Dit maal (waarschijnlijk) zonder speakers!
De bedoeling is om het prototype buizenversterker meetenemen: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... highlight=
gecombineerd met een extra (nieuw gebouwde) buizenvoorversterker geheel met koolstofvezel bedraad!! Met 4 omschakelbare uitgangen zodat nu eindelijk in combinatie met de andere versterker 4 interlinks direct met elkaar vergeleken kunnen worden! meer zal ook volgen op andere draadje... Dit natuurlijk om de koolstrofvezel interlinks te kunnen testen/vergelijken!
Groet, Simon
tevens kan ik ook nog niet beloven of m`n project met de eton,focal en b&g de luisterstatus gaat bereiken,misschien dat het mogenlijk is deze in een later stadium aan te bieden?
Ik neem aan van wel. Maar dat moet je ff bespreken in het apparatuur-topic. Bart zwaait daar de scepter, dus bespreek het met hem
Beter laat dan nooit!
Naam doppedoos
Naam Simon Dorpema
Naam vriend daddy!!
Naam vriend Fred Dorpema
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond)
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten 30 euro
Dit maal (waarschijnlijk) zonder speakers!
De bedoeling is om het prototype buizenversterker meetenemen: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... highlight=
gecombineerd met een extra (nieuw gebouwde) buizenvoorversterker geheel met koolstofvezel bedraad!! Met 4 omschakelbare uitgangen zodat nu eindelijk in combinatie met de andere versterker 4 interlinks direct met elkaar vergeleken kunnen worden! meer zal ook volgen op andere draadje... Dit natuurlijk om de koolstrofvezel interlinks te kunnen testen/vergelijken!
Groet, Simon
Hoi Simon! Goed dat jij en daddy erbij zijn! Daar had ik al op gehoopt!
Nick: MarP
Naam: Mario
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten: 15,- á 20,- Met bedrag hoeft geen rekening te worden gehouden.
Ik schik me, en wordt het te duur, dan eet ik thuis
Ik eet namelijk alleen voor de gezelligheid mee.
Ik kan overigens nog niet met zekerheid beloven of ik kom. Is dat een probleem?
Nick: MarP
Naam: Mario
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten: 15,- á 20,- Met bedrag hoeft geen rekening te worden gehouden.
Ik schik me, en wordt het te duur, dan eet ik thuis
Ik eet namelijk alleen voor de gezelligheid mee.
Ik kan overigens nog niet met zekerheid beloven of ik kom. Is dat een probleem?
Het eten zal simpelweg niet duur worden, het is gewoonweg een bedrag zijn wat mensen maximaal neertellen. Er heeft zich nog geen kok gemeld, maar ander ga ik naar de lokale chinees en vraag ik of ie ff voor een man of 35 -40 een chinese rijsttafel neerzet. Mag niet meer gaan kosten dan 400 euro en iedereen moet goed te eten hebben. Denk niet dat ie dat aan zijn neus voorbij zal laten gaan
Het is voor jou speciaal mogelijk om je op het laatste moment terug te trekken !
Niet mee-eten?? Onze ras-bourgondiër ??? jammer joh!
hahaha, ik een bourgondier? nee hoor, alleen een Cote à l'os laat ik niet voorbij gaan.
En Nederland is zowieso al niet mijn favoriete eetland!
Dan zit ik liever nog wat na te kletsen met andere niet-meeeters.
Begrijp mij niet verkeerd hoor Jan, dat is gewoon mijn meest favoriete keuze.
Petje af dat je het allemaal organiseerd.
Er staat overigens niet bij of het eten in de middag is of in de avond. Ik ben uitgegaan van de avond, maar ik kan me voorstellen dat het verwarring veroorzaakt voor wie er nog nooit is geweest.
Er staat overigens niet bij of het eten in de middag is of in de avond. Ik ben uitgegaan van de avond, maar ik kan me voorstellen dat het verwarring veroorzaakt voor wie er nog nooit is geweest.
Als er nog plek is dan ben ik er graag bij. Ik hoop dat ik vanaf een station in Noord Holland met iemand kan meerijden anders wordt het wel een beetje een wereldreis met de trein.
Naam: knuisje
Naam: Peter Lap
Dagdelen; ochtend/middag
Mee-eten; nee
Nummer 50?
Naam Penguin
Naam Martin Rietdijk
Naam Manuel (vriend)
Dagdelen alle ochtend/middag/avond
Mee-eten ja
Maximum bedrag eten 1200 euro grapje i eat tubeamps
30 euro
Ik ben ook van plan te komen, onder een voorbehoud: spoedig herstel van vrouwlief die enige tijd eerder met een keizersnee onze 2e dochter op de wereld zal zetten.
Nickname: De Timmerman
Naam: Marc
Dagdelen: ochtend / middag
mee-eten: nee