Reckhorn subwoofer versterker

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Reckhorn subwoofer versterker

Bericht door Roland »

Hoi,

Caps&coils is sinds vandaag de Benelux distributeur van de Reckhorn subwoofer versterker en de reckhorn actieve crossovers.

http://www.reckhorn.com/index.php?ln=en&prod=a400

Afbeelding
Ik verwacht de eerste reckhorns over een week of twee op voorraad te hebben. Ik ga de verbeterde A400 versterker leveren de A401.

Waarom de Reckhorn? Het is een betaalbare subwoofer versterker met zeer volledige instelmogelijkheden. Iets dat de meeste plate amps missen.

Reckhorn A410 Zwart, verbeterde versie van de A400. 239.- euro
Reckhorn F1 Actieve crossover voor sub & satelliet. 29.- euro
Reckhorn B1 Actieve bassbooster voor subs. 59.- euro

Groet Roland
Triumph
Berichten: 31
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 16:55
Locatie: Haarlem

Bericht door Triumph »

Verdorie heb ik net een maand geleden in Duitsland de oude A-400 gekocht. En ik vroeg nog of ze ook een zwarte versie hadden. :(

Prima ding die Reckhorn daar ligt het in ieder geval niet aan.
Succes met verkoop.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Dank je!

De nieuwe versie is stabiel aan 2 Ohm en heeft een iets verbeterde voeding. Verder ontloopt het elkaar miz niet zoveel denk ik. Die 2 Ohm optie kan je vast goed missen.

Groet Roland
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4779
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Bericht door Olaf Analogue »

Zodra de Reckhorn B1 Actieve basbooster voor subs. voorradig is bestel ik deze onmiddellijk bij je, dit is net wat ik zoek, ik kijk er al naar uit .
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Zodra de Reckhorn B1 Actieve basbooster voor subs. voorradig is bestel ik deze onmiddellijk bij je, dit is net wat ik zoek, ik kijk er al naar uit .
Heel erg jammer dat er geen fase op zit, anders had ik die ook gelijk gekocht.
Laatst gewijzigd door Bart_M op ma 18 feb 2008, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

op de site staat van wel hoor, phase shift van 0 - 270 graden.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

b_force schreef:
op de site staat van wel hoor, phase shift van 0 - 270 graden.
Ik was vergeten te quoten. Op de versterker zit wel een phase shift, maar op de basbooster niet.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

eehm, maar je hoeft hem toch alleen op je versterker te hebben ????
Gebruikersavatar
hovingtim
Berichten: 1206
Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 23:37
Locatie: Ergens Bij Nijmegen

Bericht door hovingtim »

Een nieuwe klant aan je bestand bij deze toegevoegt hoor :wink:
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

b_force schreef:
eehm, maar je hoeft hem toch alleen op je versterker te hebben ????
Niet als je een amp hebt zonder deze functie. :wink:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

nogmaals die zit in de reckhorn !
What's the problem ??

ah, ehm type nummers anders, lol, het lijkt ook allemaal op elkaar :P

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

dat crossover stond al lang op mn lijstje!

Conrad heeft ze ook gehad, maar ik weet de weg naar je shop te vinden over een weekje of 2!
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Bericht door Ronald_1 »

Betekent dit dat die Chinese plate-amp voorlopig niet in het assortiment komt?
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Excuseer me dat ik daar niet zelf mee kom. Dat klopt. De samples werden slechter en slechter. En elk nieuwe sample nam zo weer een week of 6 a 8 in beslag. Ik baal er goed van, het was net wat ik zocht. Goedkoop, klein alles er op en aan wat je nodig kan hebben.

Ik zag het niet zitten om met die minimum order hoeveelheid proefkonijn te gaan spelen met een amp die niet duurzaam lijkt. Die amp was achteraf gezien nog half in de ontwerp fase. Ben d'r bijna een half jaar zoet mee geweest. Heb er na de zoveelste mislukte sample de stekker uit moeten trekken.

Erg jammer...

Groet Roland
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

De spullen van Reckhorn zijn binnengekomen. Vanaf vandaag leverbaar de versterker, de bass extensie en het sub satteliet filter:
http://www.capsandcoils.com/shop/index. ... cPath=4_46

Groet Roland
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik kijk net op je site, maar de uitleg staat er in het engels. En aangezien mijn electrotechnisch engels niet zo betrouwbaar is....

Ik zag dat bart al reageerde dat ie het jammer vond dat er geen fase opzat. Ik had precies hetzelfde idee, zo kan ik er namelijk een fraaie UcD achter hangen om een mooie stabiele subversterker te krijgen 8)

Jan
Martijn v
Berichten: 258
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 20:24
Locatie: Omgeving Tilburg

Bericht door Martijn v »

Bij de B1 staat een foto van de F1.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi Wowly,

De amp in de A401 is stabiel aan 2 Ohm "daar" levert ie 400 Watt. Zie de test in Hobby Hifi 1-2007.
Afbeelding

Ik zal zo even de Reckhorn info in het Nederlands vertalen. Op het bas extensie kastje zit inderdaad geen fase. Jammer, ik zal Klaus eens vragen of dat een optie is voor de 1.1 versie van de B1!

Groet Roland
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik schat namelijk dat áls dat erop zit heel veel zelfbouwers dit als front gaan gebruiken voor hun zelfbouw-subwooferversterker....

30 euro voor de cross-over, 150 voor een UcD400 met zelfbouwvoeding, nog wat aansluitterminals en je hebt voor 200 euro een state-of the art 400 Watt zuinige class-D subwooferversterker. Word een rage! :P

Jan
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Even de sponsor uithangen =;

400 Watt aan 2 Ohm stabiel, de wereld aan instelmogelijkheden, mooie kast eromheen voor 239.- euro. Ik hoopte eigenlijk dat de Reckhorn A401 een rage zou worden :lol: . Maar even buiten de gekkigheid om, ik zal vragen naar een B1 met fase of een andere betaalbare fase oplossing.

Groet Roland
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Dat zal ook wel een rage worden (zeer betaalbaar en fraai), maar je hebt zelfbouwers in verschillende variatie's...... :D

Jan
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4779
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Bericht door Olaf Analogue »

is die Reckhorn A401 een 2 kanaals apparaat of een mono apparaat ?
Dus dien ik er één of twee aan te schaffen,.
Is ie ook in het zilver leverbaar, daar al mun apparatuur zilver is ?
Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 505
Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam

Bericht door Yannick »

Kan ik alvast wel antwoord op geven!

Het is iig een mono subwoofer amp! Je moet er dus 2 hebben!

Daarnaast is volgens mij de A-400 zilver, en de nieuwe, door roland geleverde A-401 zwart!
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

Yannick schreef:
Kan ik alvast wel antwoord op geven!

Het is iig een mono subwoofer amp! Je moet er dus 2 hebben!

Daarnaast is volgens mij de A-400 zilver, en de nieuwe, door roland geleverde A-401 zwart!
Je kunt ook je 2 woofers parallel aansluiten, aangezien hij 2 Ohm aankan.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

De A401 is inderdaad alleen in het zwart te koop.

Groet Roland
Gesloten