Ik verwacht de eerste reckhorns over een week of twee op voorraad te hebben. Ik ga de verbeterde A400 versterker leveren de A401.
Waarom de Reckhorn? Het is een betaalbare subwoofer versterker met zeer volledige instelmogelijkheden. Iets dat de meeste plate amps missen.
Reckhorn A410 Zwart, verbeterde versie van de A400. 239.- euro
Reckhorn F1 Actieve crossover voor sub & satelliet. 29.- euro
Reckhorn B1 Actieve bassbooster voor subs. 59.- euro
De nieuwe versie is stabiel aan 2 Ohm en heeft een iets verbeterde voeding. Verder ontloopt het elkaar miz niet zoveel denk ik. Die 2 Ohm optie kan je vast goed missen.
Excuseer me dat ik daar niet zelf mee kom. Dat klopt. De samples werden slechter en slechter. En elk nieuwe sample nam zo weer een week of 6 a 8 in beslag. Ik baal er goed van, het was net wat ik zocht. Goedkoop, klein alles er op en aan wat je nodig kan hebben.
Ik zag het niet zitten om met die minimum order hoeveelheid proefkonijn te gaan spelen met een amp die niet duurzaam lijkt. Die amp was achteraf gezien nog half in de ontwerp fase. Ben d'r bijna een half jaar zoet mee geweest. Heb er na de zoveelste mislukte sample de stekker uit moeten trekken.
Ik kijk net op je site, maar de uitleg staat er in het engels. En aangezien mijn electrotechnisch engels niet zo betrouwbaar is....
Ik zag dat bart al reageerde dat ie het jammer vond dat er geen fase opzat. Ik had precies hetzelfde idee, zo kan ik er namelijk een fraaie UcD achter hangen om een mooie stabiele subversterker te krijgen
De amp in de A401 is stabiel aan 2 Ohm "daar" levert ie 400 Watt. Zie de test in Hobby Hifi 1-2007.
Ik zal zo even de Reckhorn info in het Nederlands vertalen. Op het bas extensie kastje zit inderdaad geen fase. Jammer, ik zal Klaus eens vragen of dat een optie is voor de 1.1 versie van de B1!
Ik schat namelijk dat áls dat erop zit heel veel zelfbouwers dit als front gaan gebruiken voor hun zelfbouw-subwooferversterker....
30 euro voor de cross-over, 150 voor een UcD400 met zelfbouwvoeding, nog wat aansluitterminals en je hebt voor 200 euro een state-of the art 400 Watt zuinige class-D subwooferversterker. Word een rage!
400 Watt aan 2 Ohm stabiel, de wereld aan instelmogelijkheden, mooie kast eromheen voor 239.- euro. Ik hoopte eigenlijk dat de Reckhorn A401 een rage zou worden . Maar even buiten de gekkigheid om, ik zal vragen naar een B1 met fase of een andere betaalbare fase oplossing.
is die Reckhorn A401 een 2 kanaals apparaat of een mono apparaat ?
Dus dien ik er één of twee aan te schaffen,.
Is ie ook in het zilver leverbaar, daar al mun apparatuur zilver is ?