wie heeft er ervaring met P-Audio units, in het bijzonder de woofers? Ik ben in alle feedback geinteresseerd, ook wanneer je bijvoorbeeld niet zelf met de unit gewerkt hebt, maar alleen hebt geluisterd. Ik zit nu ff naar de 18" en 21" woofers te kijken voor dipoolgebruik. Maar de andere units zien er ook interessant uit en lijken redelijk scherp geprijsde pro units te zijn.
Ik heb de meeste (alle?) specsheets terug kunnen vinden bij Intertechnik en US sites, maar geen homepage van P-Audio zelf. Wie kent het (post)adres? Ze zijn geloof ik gehuisvest in Italië?
Laat maar binnen stromen die ervaringen
