ZBA speaker van het jaar 2007

Moderator: Beheerdersteam

ZBA speaker 2007

Peiling eindigde op vr 29 feb 2008, 21:49

Halve maan van Doppedoos
3
4%
Thesis van Edo
12
18%
Rambo van Sieste
3
4%
Paranello van Jasper
21
31%
Seas Odin van Marcus
8
12%
Gallehus van Kees
11
16%
Brownies van Mipo
0
Geen stemmen
Seas Monitor van Carlo
0
Geen stemmen
5.1 van Carlo
1
1%
Amy van Carlo
0
Geen stemmen
Topas Neo van Fritzzz
3
4%
Speculaaspoppen van pnierop
6
9%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

12 moet nu kunnen... ff geduld met stemmen dus
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Henkjan schreef:
12 moet nu kunnen... ff geduld met stemmen dus
Keurig getuned HenkJan, bedankt.
Als alles maar zo eenvoudig was!

Zo, het stemmen kan nu beginnen.
Moge de beste winnen zeggen ze, maar voor mij is iedereen hier al gewonnen.
Alleen kan er slechts éne met de beker naar huis.

Ed.
Gebruikersavatar
Boppo84
Berichten: 699
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen

Bericht door Boppo84 »

Jeuj 8) eerste stem!
Eigenlijk verdienen ze allemaal wel een stem want bijna allemaal zijn ze schitterend en natuurlijk allemaal perfect afgewerkt.
Mijn stem is dan ook voor de speaker waar m'n hart het snelst van gaat kloppen, de Topas Neo van Fritzzz! Echt fabuleus.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Jippie ik heb er ook al twee.. dat moeten mensen zijn die ze gehoord hebben en erg stil (zwaar onder de indruk) weer weggingen.. :lol:
Helaas hebben maar drie mensen binnen het forum ze ooit mogen beleven dus zal het daar wel bij blijven :cry:

Kees
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Zeer knap ontwerp en bouw werk.
Dat telt zeer mee.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

die hoeven we niet te horen Kees.
Het vakwerk en eindresultaat druipt er gewoon vanaf.

Maar de anderen zijn ook niet mis, toch?

Ik heb er reeds 6 uitgeselekteerd die ik niet ga stemmen.
Nu nog de keuze maken uit de 6 overgeblevene :-k
Laatst gewijzigd door asterduc op vr 15 feb 2008, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

asterduc schreef:
Maar de anderen zijn ook niet mis, toch?

Nu nog de keuze maken uit de 6 overgeblevene :-k #-o ](*,)
Zeker zijn die niet mis... Jammer dat je maar een stem mag uitbrengen, he?

Kees
Gebruikersavatar
Fritzzz
Berichten: 182
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 13:09
Locatie: Wageningen

Bericht door Fritzzz »

sjonge, ik ben echt enorm vereerd dat mijn bouwsels in dit illustere rijtje voorkomen! Het is mijn eerste serieuze zelfbouwproject geweest, na een paar heel snel in elkaar gezette Needles. Op de foto's zie je de kleine onvolkomenheden nooit zo goed, en reken maar dat die er zijn. En inmiddels al twee krasjes door de kinderen. Maar al met al ben ik heel trots op wat ik heb staan. En zeker van plan nog eens wat te bouwen.

Fritzzz
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Bericht door AatV »

Zojuist gestemd op de creatie van Doppedoos en vindt een stemverklaring op z'n plaats.
Heb ze vorig jaar in Breda mogen beluisteren.
De integratie van niet al te dure units tot een dergelijk goed geluidsbeeld vindt ik een prestatie van formaat!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Heb ook gestemd. Moeilijk kiezen en kan ze ook maar alleen op uiterlijk beoordelen. En speculaas is best lekker.. :D
SpikyTim
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 11:41
Locatie: Meeuwen

Bericht door SpikyTim »

Klankmatig kan ik niet oordelen dus heb ik op de looks gekozen. Het is de seas Odin van Marcus voor mij. Hoe kom ik hierbij. Qua looks zou ik deze het liefst van allen bij mij in de living zetten. De speculaaspoppen vond ik ook wel bijzonder maar waren toch iets te... Het sobere zie ik gewoon liever.
mipo
Berichten: 588
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam

Bericht door mipo »

De Paranello van Jasper vind ik het meest spectaculaire project en oogt
zeer professioneel.
De Rambo's van Sietse vind ik het meest origineel en onderscheidend
qua design.

Maar het mooiste vind ik de Topaz Neo van Fritzz ; mooie combinatie van het strakke van het ontwerp en het losse door kleurgebruik en materiaal.

en hij past mooi bij het interieur ..( mag eigenlijk niet spelen :wink: )
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik ben dit keer gegaan voor het meest originele en unieke ontwerp.

En dat vind ik die nog steeds van Doppedoos. :)

De paranello's vind ik het meest profi eruit zien met die van Edo er direct achteraan.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

Helaas is er maar één luidspreker uit dit rijtje die ik ook met mijn oren heb kunnen beoordelen. Maar dat was ook een heel goede beoordeling.
Een heel volwassen luidspreker die zelfs onder lastige omstandigheden een heel krachtig, fraai en compleet geluidsbeeld neerzet dat niet verveelt.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Balen, ik moest kiezen tussen 2, de brownies en de Rambo's. De brownies hebben een geniale eenvoud, maar de rambo's zijn echt vernuftig gemaakt met een uitgesproken stijl Vandaar mijn voorkeur voor de rambo's van sietse....

Jan
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Er wordt niet meer gestemd.
Jasper de winnaar? :D
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

sietse schreef:
Er wordt niet meer gestemd.
Jasper de winnaar? :D
De afsluiting is op 29 februari, en er zijn slechts 44 stemmen geteld, dus het kan nog alle richtingen uit!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ok. Het aantal stemmers valt me tot nu toe een beetje tegen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik kan wel een "mass mail" naar alle gebruikers uit doen gaan?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Henkjan schreef:
ik kan wel een "mass mail" naar alle gebruikers uit doen gaan?
lijkt mij een goed idee HJ.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

sietse schreef:
Ok. Het aantal stemmers valt me tot nu toe een beetje tegen.
ik heb zelf nog geen stem uitgebracht omdat ik het ontzettend moeilijk heb om de juiste te kiezen.
Ik neem aan dat er zo nog een paar twijfelaars tussen de forumleden zitten.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

asterduc schreef:
ik heb zelf nog geen stem uitgebracht omdat ik het ontzettend moeilijk heb om de juiste te kiezen.
Tja, da's nou jammer dat je de mijne nog niet gehoord.. euh beleefd hebt.. Dan moet je gaan oordelen op uiterlijk en smaak....en dan komen Gallehus' nogal groot en lomp over....(zijn ze ook :twisted:)

Kees
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Bericht door Maurice01 »

Het is zo enorm lastig om maar 1 stem uit te brengen, terwijl ze allemaal mijn stem mogen krijgen.

Toch ben ik voor de Brownies gegaan.
Deze sprak mij qua looks het meest aan.

(mocht ik alle speakers persoonlijk kunnen beluisteren, was de keuze mischien toch anders uitgevallen )


Sorry, ik was even blond. :oops:
En heb op de verkeerde gestemd.
Dit zal niets aan de uiteindelijke score hebben verandert.

Dus de brownies hebben in ieder geval Mijn stem. ( ook al staat het er niet op )
Laatst gewijzigd door Maurice01 op vr 29 feb 2008, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Maurice01 schreef:
Toch ben ik voor de Brownies gegaan.
Hoe heb jij gestemd eigenlijk?? ik zie nog steeds 0 stemmen voor de brownies, namelijk.. :roll:

Kees
mipo
Berichten: 588
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam

Bericht door mipo »

Ik hoop niet dat ie nog aan het twijfelen is.. :shock:
alhoewel, als laatste eindigen levert mischien wel een leuke troostprijs op :P
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”