ZBA speaker van het jaar 2007
Moderator: Beheerdersteam
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
die hoeven we niet te horen Kees.
Het vakwerk en eindresultaat druipt er gewoon vanaf.
Maar de anderen zijn ook niet mis, toch?
Ik heb er reeds 6 uitgeselekteerd die ik niet ga stemmen.
Nu nog de keuze maken uit de 6 overgeblevene
Het vakwerk en eindresultaat druipt er gewoon vanaf.
Maar de anderen zijn ook niet mis, toch?
Ik heb er reeds 6 uitgeselekteerd die ik niet ga stemmen.
Nu nog de keuze maken uit de 6 overgeblevene
Laatst gewijzigd door asterduc op vr 15 feb 2008, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
sjonge, ik ben echt enorm vereerd dat mijn bouwsels in dit illustere rijtje voorkomen! Het is mijn eerste serieuze zelfbouwproject geweest, na een paar heel snel in elkaar gezette Needles. Op de foto's zie je de kleine onvolkomenheden nooit zo goed, en reken maar dat die er zijn. En inmiddels al twee krasjes door de kinderen. Maar al met al ben ik heel trots op wat ik heb staan. En zeker van plan nog eens wat te bouwen.
Fritzzz
Fritzzz
-
SpikyTim
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 153
- Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 11:41
- Locatie: Meeuwen
Klankmatig kan ik niet oordelen dus heb ik op de looks gekozen. Het is de seas Odin van Marcus voor mij. Hoe kom ik hierbij. Qua looks zou ik deze het liefst van allen bij mij in de living zetten. De speculaaspoppen vond ik ook wel bijzonder maar waren toch iets te... Het sobere zie ik gewoon liever.
De Paranello van Jasper vind ik het meest spectaculaire project en oogt
zeer professioneel.
De Rambo's van Sietse vind ik het meest origineel en onderscheidend
qua design.
Maar het mooiste vind ik de Topaz Neo van Fritzz ; mooie combinatie van het strakke van het ontwerp en het losse door kleurgebruik en materiaal.
en hij past mooi bij het interieur ..( mag eigenlijk niet spelen
)
zeer professioneel.
De Rambo's van Sietse vind ik het meest origineel en onderscheidend
qua design.
Maar het mooiste vind ik de Topaz Neo van Fritzz ; mooie combinatie van het strakke van het ontwerp en het losse door kleurgebruik en materiaal.
en hij past mooi bij het interieur ..( mag eigenlijk niet spelen
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Tja, da's nou jammer dat je de mijne nog niet gehoord.. euh beleefd hebt.. Dan moet je gaan oordelen op uiterlijk en smaak....en dan komen Gallehus' nogal groot en lomp over....(zijn ze ookasterduc schreef:ik heb zelf nog geen stem uitgebracht omdat ik het ontzettend moeilijk heb om de juiste te kiezen.
Kees
Het is zo enorm lastig om maar 1 stem uit te brengen, terwijl ze allemaal mijn stem mogen krijgen.
Toch ben ik voor de Brownies gegaan.
Deze sprak mij qua looks het meest aan.
(mocht ik alle speakers persoonlijk kunnen beluisteren, was de keuze mischien toch anders uitgevallen )
Sorry, ik was even blond.
En heb op de verkeerde gestemd.
Dit zal niets aan de uiteindelijke score hebben verandert.
Dus de brownies hebben in ieder geval Mijn stem. ( ook al staat het er niet op )
Toch ben ik voor de Brownies gegaan.
Deze sprak mij qua looks het meest aan.
(mocht ik alle speakers persoonlijk kunnen beluisteren, was de keuze mischien toch anders uitgevallen )
Sorry, ik was even blond.
En heb op de verkeerde gestemd.
Dit zal niets aan de uiteindelijke score hebben verandert.
Dus de brownies hebben in ieder geval Mijn stem. ( ook al staat het er niet op )
Laatst gewijzigd door Maurice01 op vr 29 feb 2008, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
