incl oude discussies en bouwverslagen
Moderator: Beheerdersteam
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » za 26 jan 2008, 0:20
Ok, zie ook dat je het middeel iets aangepast hebt. Beetje afgeschuint aan de achterkant. Nice.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 26 jan 2008, 0:23
Voor het mid heb jij laatst wel aangetoond wat het nut is van zo`n behuizing.Bij de nog te bouwen St_Amati wil ik dit verder uitwerken.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 26 jan 2008, 15:41
Weinig aan toe te voegen lijkt mij zo
Bijlagen
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » za 26 jan 2008, 20:59
Wel, namelijk dat je weer eens lekker aan het doorwerken bent
gezien de units verwacht ik wel wat van het geluid hé!!
Jan
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 26 jan 2008, 21:05
En nog `n fotootje van de voorkant.
Demping erin en dan de achterkant erop lijmen.
Bijlagen
indoubt
Berichten: 1352 Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city
Bericht
door indoubt » za 26 jan 2008, 21:46
Mooi werk Carlo. Dat begint al ergens op te lijken. Welke units gebruik je eigenlijk precies?
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 26 jan 2008, 21:48
Dank je.
Zie onderschrift bij foto`s in de openingpost
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » za 26 jan 2008, 22:09
Sjonge Carlo,
dat is high performance tuning op speakerniveau.
Die nauwkerurigheid en netheid, het lijkt wel F1!!!
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 26 jan 2008, 22:12
asterduc schreef: Sjonge Carlo,
dat is high performance tuning op speakerniveau.
Die nauwkerurigheid en netheid, het lijkt wel F1!!!
Is er ooit wel eens `n F1 race geweest waar geen auto is uigevallen met technische problemen.........
Maar bedankt voor je compliment
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » za 26 jan 2008, 23:00
CarloPJB schreef:
Is er ooit wel eens `n F1 race geweest waar geen auto is uigevallen met technische problemen.........
zullen we het dan op GP houden? daar zie je zelden problemen!
en je zit met 'ons' zowieso in het goede team.
Groeten,
Ed.
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » zo 27 jan 2008, 12:44
CarloPJB schreef: En nog `n fotootje van de voorkant.
Demping erin en dan de achterkant erop lijmen.
Déja vu.
Ik vind 'm erg interessant. Naast een exemplaar met een LAT lijkt me dit ook een heel erg mooie optie voor mijn situatie. (die's ondertussen gewijzigd: Geen goedkoop TEACje meer maar Rotel RB1050 + RC1070 combie
)
indoubt
Berichten: 1352 Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city
Bericht
door indoubt » ma 28 jan 2008, 21:55
CarloPJB schreef: Dank je.
Zie onderschrift bij foto`s in de openingpost
Stond dat daar al lang?
Ik volg de rest met interesse. zijn ze klaar voor Breda IV?
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » di 29 jan 2008, 6:42
indoubt schreef: CarloPJB schreef: Dank je.
Zie onderschrift bij foto`s in de openingpost
Stond dat daar al lang?
Ik volg de rest met interesse. zijn ze klaar voor Breda IV?
Ja dat stond er al vanaf het begin.
Ik zal eens kijken of het lukken wil om ze mee te nemen naar Breda.
Let wel,het zullen gewoon blanke Mdf kasten blijven.
voodooless
Berichten: 4775 Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door voodooless » di 29 jan 2008, 8:55
Ik heb natuurlijk al een tijdje lang stikem mee liggen loeren
Maareh, dit ziet er zeer geslaagd uit! De units zien er zo onschijnbaar uit dat dit wel een wolf in schaapskleren kan gaan worden lijkt me zo
Zeer nice! Zeker al dit jou idee van een testkast is
Paul
Berichten: 1577 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Paul » di 29 jan 2008, 16:23
CarloPJB schreef:
Let wel,het zullen gewoon blanke Mdf kasten blijven.
Daar zullen ze niet veel minder van klinken denk ik, ben erg benieuwd,
2*8 inch toch? Lijkt me leuk eens te vergelijken met 1*10 inch
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » di 29 jan 2008, 16:49
Paul schreef: CarloPJB schreef:
Let wel,het zullen gewoon blanke Mdf kasten blijven.
Daar zullen ze niet veel minder van klinken denk ik, ben erg benieuwd,
2*8 inch toch? Lijkt me leuk eens te vergelijken met 1*10 inch
Hoi Paul,je weet waar mijn huis woont
Als ze ruim voor Breda klaar zijn kom je maar ff luisteren.
Paul
Berichten: 1577 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Paul » wo 30 jan 2008, 14:08
ik houd het topic in de gaten
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » wo 30 jan 2008, 23:34
Bijlagen
StevenW
Berichten: 610 Lid geworden op: do 02 feb 2006, 2:13
Bericht
door StevenW » do 31 jan 2008, 16:06
CarloPJB schreef: ...Het maakt wel `n beetje stof...
Deze opmerking nomineer ik bij deze voor understatement van het jaar!
Erg leuk project Carlo. Ik volg je. Succes!
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » vr 15 feb 2008, 0:34
Vanavond bezoek....3 grote jongens. 2 voor de muziek, 3e voor een borrel...
Oftewel vanavond bezig geweest met wat meten en filteren. Nog her en der wat aanpassen, maar de eerste indrukken zijn zeer volwassen, vol, ietswat rustig en toch vol detail. Erg leuke combi zo. Maar goed, we zijn er mee bezig en denk dat het zeker een leuke party-kast gaat worden dit (om het zo maar even te zeggen
)
Bijlagen
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » za 16 feb 2008, 18:15
Edo, je beschrijving doet me zeer veel zin krijgen om ze eens te beluisteren.
Ze zien er wel een stuk beter uit nu ze in je woonkamer staan.
Zo bij Carlo op de tafel leken het een beetje lompe balken. Maar dat valt dus best wel mee.
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » za 23 feb 2008, 9:58
Hij staat op dit ogenblik weer bij Carlo. Maar zeker een leuk speaker(tje) geworden. Klinkt lekker vol.
Hieronder nog foto'tje vanhet filter en een meting.
Bijlagen
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » za 23 feb 2008, 10:08
Klein dipje bij 300Hz. Overname tussen laag en mid?
Voor de rest lijkt me dit een zeer leuke afstelling. Beetje frisheid in het hoog en de nodige kracht in het laag. Toch is de rest niet te ver naar de achtergrond verwezen. Nice!
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » vr 26 dec 2008, 18:21
Wat `n eer!
Ik zal later even op andere PC naar foto`s zoeken.