Ze hebben in ieder geval genoeg reserves, zelfs bij veel laag geweld in films, moet je de konussen aanraken om te voelen of ze wel aanstaan. Zichtbare konusbeweging is er niet.
Ja vind je het gek? . Als je konusbeweging wilt zien moet je bij die papieren hoedjes zijn. Ik vind het wel een heel grappig gezicht, moest erg lachen om die foto .
Ik heb ze ook in een open-baffle gehad en daar was er inderdaad sprake van zichtbare beweging, niet echt veel omdat ik er twee heb, maar toch wel iets van +/- 5mm.
Ik ga vanavond maar eens Finding Nemo kijken.
..... Bij de Finding Nemo 'Tapping the tank' scene tegen de 1 cm p-p aan...
hoe hard heb je 'm dan staan?
Niet zo hard. Het was 11 uur 's avonds ongeveer. Dus binnen die 'grens'. Het klonk wel heel raar en luchtig, maar nog lang niet zoals het moet gaan worden.
Ik had problemen met de Speakon NLT4MP 4-polige stekkers achterop de subwooferkasten, die maakten niet altijd goedcontact, dus heb ik ze verangen door "gewone" aansluitingen, kon ik meteen de kabel opwaarderen naar 2x 10mm2.
Wat voor aansluitingen zijn dat? ( linkje van web winkel?? )
Ik had problemen met de Speakon NLT4MP 4-polige stekkers achterop de subwooferkasten, die maakten niet altijd goedcontact, dus heb ik ze verangen door "gewone" aansluitingen, kon ik meteen de kabel opwaarderen naar 2x 10mm2.
Wat voor aansluitingen zijn dat? ( linkje van web winkel?? )
anonamemouse schreef:
Geenius schreef:
Ik ...vervangen door "gewone" aansluitingen...
dat zijn hele mooie "gewone" aansluitingen... waar zijn die te koop? en wat staat er op het prijskaartje?
Ik had problemen met de Speakon NLT4MP 4-polige stekkers achterop de subwooferkasten, die maakten niet altijd goedcontact, dus heb ik ze verangen door "gewone" aansluitingen, kon ik meteen de kabel opwaarderen naar 2x 10mm2.
Wat voor aansluitingen zijn dat? ( linkje van web winkel?? )
anonamemouse schreef:
Geenius schreef:
Ik ...vervangen door "gewone" aansluitingen...
dat zijn hele mooie "gewone" aansluitingen... waar zijn die te koop? en wat staat er op het prijskaartje?