ZBA Luisterdag Breda IV Carpooltopic

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Plaats reactie
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

ZBA Luisterdag Breda IV Carpooltopic

Bericht door mischa72 »

Hallo,

Er zijn zat redenen te bedenken waarom je zou carpoolen:
- Je zit zonder vervoer
- Je vind het gewoon gezelliger
- Je denkt aan het milieu
- enz enz.

Hieronder kan eenieder aangeven wie plaats heeft in zijn auto. Als je ook nog even de volgende zaken aangeeft (mits dit je privacy niet schaadt):

- Naam
- Hoeveel ZITplaatsen
- Route
- Vertrektijd heenreis (ongeveer)
- Vertrektijd terugreis (ongeveer)

Het melden van meerijders kan denk ik het gemakkelijkste via PM en de chauffeurs kunnen in hun aanmeldpost aangeven wie er met hem meerijdt en hoeveel zitplaatsen hij nog vrij heeft.

Groeten,
Mischa
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Ik zal zelf aftrappen:

Naam: Mischa
Aantal vrije zitplaatsen: 2
Ruimte: ca 1m² ca 90cm hoog
Route: Sittard, Eindhoven, Tilburg, Breda
Vertrek heen: ca 8.00 uur
Vertrek terug: ca 16.00 uur (enigszins afhankelijk van programma)

Meerijders: wol5455
Laatst gewijzigd door mischa72 op vr 22 feb 2008, 22:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Ik heb er een plakkertje van gemaakt.

Tevens:
Naam: Bart_M
Aantal zitplaatsen: 4 (daarnaast een flinke kofferbak)
Route: Eindhoven, Tilburg, Breda
Vertrek heen: ca 8.00 uur
Vertrek terug: Ergens aan het einde van de dag (enigszins afhankelijk van programma)
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Bericht door AatV »

Heb plaats voor 3 medereizigers (of minder als er eventueel veel apparatuur mee gaat!)
Vertrek vanuit Delft.
Tijden: op tijd aankomen voor de ochtendsessie en na het avondprogramma.
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Penguin »

Naam: Martin Rietdijk alias Penguin
Aantal zitplaatsen: geen over maar ....
Ik kan mijn combo inzetten voor vervoer van zware apparatuur
Laadruimte 1,50m diep 1,20m hoog 1,20m breedte (zit een ladekast in)
lading mag tot 400kg (heeft iemand betonnen luidspeakers? :lol: )
Route: van af beneluxtunnel Rotterdam zuid A15, A16 langs Dordrecht, Breda
Vertrek heen: +/- 8.00 uur
Vertrek terug: sàvonds maar voor 22:00 u
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Penguin »

Henkjan schreef:
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Ik neem aan mijn aanbod?
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer :wink:
Nils_vn
Berichten: 868
Lid geworden op: do 23 nov 2006, 20:11
Locatie: Molenstede

Bericht door Nils_vn »

- Naam : Nils
- Hoeveel ZITplaatsen : 3 over
- Route : Wuustwezel - Breda
- Ruimte : Ongeveer 1.5m x 1.5m x 1.5m
- Vertrektijd heenreis (ongeveer) 9u00
- Vertrektijd terugreis (ongeveer) geen idee....
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Penguin schreef:
Henkjan schreef:
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Ik neem aan mijn aanbod?
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer :wink:
idd. ik meld me wel zo ~een week voor de dag
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Penguin »

Henkjan schreef:
Penguin schreef:
Henkjan schreef:
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Ik neem aan mijn aanbod?
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer :wink:
idd. ik meld me wel zo ~een week voor de dag
Betekent wel Henkjan dat ik geen plaats meer heb voor personen.
Het is een renault kangoo laadruimte zat maar er gaat bij mij een vriend mee, en een kangoo heeft maar 2 zitplaatsen (je mag achterin bij je sub maar de boete is voor jouw :wink:)
m.a.w. je moet wel voorjezelf vervoer hebben
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

da's OK, rijden we colonne :D
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Penguin »

Henkjan schreef:
da's OK, rijden we colonne :D
Wellicht kunnen er mensen met jouw mee rijden, als je nog 3 plaatsen over hebt :lol:
Mensen Henkjan stelt zijn blik ook terbeschikking :twisted:
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Ik ben op zoek naar een plekje vanaf Almelo. Zijn er nog mensen uit het oosten of misschien noorden die naar Bredan gaan? Wellicht kan ik zelf een auto regelen. In dat geval neem ik mijn OB3W's mee.
Gebruikersavatar
Fritzzz
Berichten: 182
Lid geworden op: za 31 mar 2007, 13:09
Locatie: Wageningen

Bericht door Fritzzz »

ik ben ook beschikbaar met drie zitplaatsen. Vanaf Hoogvliet of ergens onderweg (Rotterdam, Dordrecht)

Ik ga de hele dag.

Fritzzz
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Penguin »

Penguin schreef:
Henkjan schreef:
als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Ik neem aan mijn aanbod?
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer :wink:
Henkjan helaas ik heb ander werk gekregen en ben daarbij de bedrijfsauto kwijt en het duurt nog wel even voordat ik weer een auto heb.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik denk dat die woofer wel op tijd af zal zijn (in elk geval spelend) maar ik krijg t ding zoals gezegd echt niet in m'n auto. iemand uit de regio of die vanuit t noorden over de A13 naar Breda komt met een grote auto of busje? zitplaats hoeft niet, want ik kan zelf wel met m'n eigen auto komen.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

nu ambox met mij meekan heb ik nog wel een paar plaatsjes vrij voor iemand uit de regio gent/deinze
mvg
audioot :wink:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik schreef:
ik denk dat die woofer wel op tijd af zal zijn (in elk geval spelend) maar ik krijg t ding zoals gezegd echt niet in m'n auto. iemand uit de regio of die vanuit t noorden over de A13 naar Breda komt met een grote auto of busje? zitplaats hoeft niet, want ik kan zelf wel met m'n eigen auto komen.
echt niemand?
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Bericht door AatV »

Henkjan,

Kom uit Delft en heb (met de achterbank neergeklapt) een vlakke laadvloer met een lengte van ca. 1,60 mtr.
Als je geïnteresseerd ben, mail dan even..

Aat
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

ik schreef:
ik schreef:
ik denk dat die woofer wel op tijd af zal zijn (in elk geval spelend) maar ik krijg t ding zoals gezegd echt niet in m'n auto. iemand uit de regio of die vanuit t noorden over de A13 naar Breda komt met een grote auto of busje? zitplaats hoeft niet, want ik kan zelf wel met m'n eigen auto komen.
echt niemand?
Aat dus :D het is geregeld :!:
Gebruikersavatar
Penguin
Berichten: 271
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 20:42
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Penguin »

De auto van mijn werkgever heb ik niet meer, maar heb nu wel zelf een auto aangeschaft.
Dus heb 1-2 plaatsen over, en een grote kofferbak.
Rij vanaf Vlaardingen - langs dordrecht - Breda
Iemand nog geen vervoer PB mij even en wellicht kan je zo mee.

Penguin alias Martin
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”