ZBA Luisterdag Breda IV Carpooltopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ZBA Luisterdag Breda IV Carpooltopic
Hallo,
Er zijn zat redenen te bedenken waarom je zou carpoolen:
- Je zit zonder vervoer
- Je vind het gewoon gezelliger
- Je denkt aan het milieu
- enz enz.
Hieronder kan eenieder aangeven wie plaats heeft in zijn auto. Als je ook nog even de volgende zaken aangeeft (mits dit je privacy niet schaadt):
- Naam
- Hoeveel ZITplaatsen
- Route
- Vertrektijd heenreis (ongeveer)
- Vertrektijd terugreis (ongeveer)
Het melden van meerijders kan denk ik het gemakkelijkste via PM en de chauffeurs kunnen in hun aanmeldpost aangeven wie er met hem meerijdt en hoeveel zitplaatsen hij nog vrij heeft.
Groeten,
Mischa
Er zijn zat redenen te bedenken waarom je zou carpoolen:
- Je zit zonder vervoer
- Je vind het gewoon gezelliger
- Je denkt aan het milieu
- enz enz.
Hieronder kan eenieder aangeven wie plaats heeft in zijn auto. Als je ook nog even de volgende zaken aangeeft (mits dit je privacy niet schaadt):
- Naam
- Hoeveel ZITplaatsen
- Route
- Vertrektijd heenreis (ongeveer)
- Vertrektijd terugreis (ongeveer)
Het melden van meerijders kan denk ik het gemakkelijkste via PM en de chauffeurs kunnen in hun aanmeldpost aangeven wie er met hem meerijdt en hoeveel zitplaatsen hij nog vrij heeft.
Groeten,
Mischa
Ik zal zelf aftrappen:
Naam: Mischa
Aantal vrije zitplaatsen: 2
Ruimte: ca 1m² ca 90cm hoog
Route: Sittard, Eindhoven, Tilburg, Breda
Vertrek heen: ca 8.00 uur
Vertrek terug: ca 16.00 uur (enigszins afhankelijk van programma)
Meerijders: wol5455
Naam: Mischa
Aantal vrije zitplaatsen: 2
Ruimte: ca 1m² ca 90cm hoog
Route: Sittard, Eindhoven, Tilburg, Breda
Vertrek heen: ca 8.00 uur
Vertrek terug: ca 16.00 uur (enigszins afhankelijk van programma)
Meerijders: wol5455
Laatst gewijzigd door mischa72 op vr 22 feb 2008, 22:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Naam: Martin Rietdijk alias Penguin
Aantal zitplaatsen: geen over maar ....
Ik kan mijn combo inzetten voor vervoer van zware apparatuur
Laadruimte 1,50m diep 1,20m hoog 1,20m breedte (zit een ladekast in)
lading mag tot 400kg (heeft iemand betonnen luidspeakers?
)
Route: van af beneluxtunnel Rotterdam zuid A15, A16 langs Dordrecht, Breda
Vertrek heen: +/- 8.00 uur
Vertrek terug: sàvonds maar voor 22:00 u
Aantal zitplaatsen: geen over maar ....
Ik kan mijn combo inzetten voor vervoer van zware apparatuur
Laadruimte 1,50m diep 1,20m hoog 1,20m breedte (zit een ladekast in)
lading mag tot 400kg (heeft iemand betonnen luidspeakers?
Route: van af beneluxtunnel Rotterdam zuid A15, A16 langs Dordrecht, Breda
Vertrek heen: +/- 8.00 uur
Vertrek terug: sàvonds maar voor 22:00 u
Betekent wel Henkjan dat ik geen plaats meer heb voor personen.Henkjan schreef:idd. ik meld me wel zo ~een week voor de dagPenguin schreef:Ik neem aan mijn aanbod?Henkjan schreef:als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer
Het is een renault kangoo laadruimte zat maar er gaat bij mij een vriend mee, en een kangoo heeft maar 2 zitplaatsen (je mag achterin bij je sub maar de boete is voor jouw
m.a.w. je moet wel voorjezelf vervoer hebben
Henkjan helaas ik heb ander werk gekregen en ben daarbij de bedrijfsauto kwijt en het duurt nog wel even voordat ik weer een auto heb.Penguin schreef:Ik neem aan mijn aanbod?Henkjan schreef:als het me lukt m'n subs op tijd af te krijgen, dan zou ik van dat aanbod wel eens gebruik willen maken....
Zo ja pm mij even dan kunnen we iets afspreken voor vervoer
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
echt niemand?ik schreef:ik denk dat die woofer wel op tijd af zal zijn (in elk geval spelend) maar ik krijg t ding zoals gezegd echt niet in m'n auto. iemand uit de regio of die vanuit t noorden over de A13 naar Breda komt met een grote auto of busje? zitplaats hoeft niet, want ik kan zelf wel met m'n eigen auto komen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Aat dusik schreef:echt niemand?ik schreef:ik denk dat die woofer wel op tijd af zal zijn (in elk geval spelend) maar ik krijg t ding zoals gezegd echt niet in m'n auto. iemand uit de regio of die vanuit t noorden over de A13 naar Breda komt met een grote auto of busje? zitplaats hoeft niet, want ik kan zelf wel met m'n eigen auto komen.
