ik ben nog steeds niet helemaal gelukkig met de verspringingen. ik denk dat we gewoon terug moeten gaan naar 3 gelijke delen. dat zag er gewoon netter uit. soms werkt de gulden snede dus niet...
of...
de achterste stap helemaal weglaten, zodat het randje van de woofer tot de achterkant van de kast doorloopt, en dan die verspringing toch gulden snede maken.
de verspringing onder de woofer: toch maar niet. het ziet er gewoon niet uit
er komt gewoon een 26 mm facet onder de woofer, en verder niets. heeft ook het voordeel dat we wat meer volume overhouden. wellicht kan ik ondiepe groeven in het hout maken zodat de hoofdlijnen wel doorlopen. een soort van schroten idee?
versie 3.2 ziet er ook leuk uit, maar zou veel mooier zijn als het afgeschuinde vlak een ronding is, wat betekend dat ik het met buig-mdf of triplex zal moeten maken, werkblad plaatmateriaal leent zich niet helemaal soepel voor dit doel. en dan zal ik dus moeten fineren of verven.
of ik moet het ergens kunnen laten frezen of zo... zolang dat niet kan gaat dit idee, hoe mooi ook, gewoon niet gebeuren. helaas.
iemand anders nog ideeen?
