De kasten hebben een inhoud van ongeveer 92 liter en zitten helemaal vol met fiberfill. Alle wanden zijn van 22mm MDF en ik heb een simpele bracing gemaakt, ook van 22mm. Alleen de baffle krijgt een extra 22mm plaat zodat de driver verzonken zit.
Vandaag zijn mijn SDX'en binnen gekomen uit Finland, ik woon 3 hoog in een oud huis met alleen trappen
Inmiddels speelt de eerste sub net, en ik kan maar 1 ding zeggen.. WOW...
Afwerking moet uiteraard nog gebeuren..
Owja, nog 1 tip, laat NOOIT je MDF bij de Gamma zagen, sjonge jonge de platen verschilde onderling soms een dikke millimeter
Anyway, de foto's spreken hopelijk ook een beetje voor zich
[edit by MOD: foto's naar attachments verplaatst]

