ZBA-luisterdag Breda IV Inschrijvingen GESLOTEN, wachtlijst

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
hopsa
In memoriam †
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 23 mei 2007, 5:44
Locatie: Den Haag

Bericht door hopsa »

Naam forum: Hopsa
Naam: Albert
Naam vriend(in): -
-
Dagdelen: Ochtend/Middag
Eten: Nee
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

jeroen_d/Jeroen/alle/ja/€30,-
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

martijn_m/martijn/alle/ja/€25

(Wat betreft het eten: als het meer moet kosten dan €25 dan kost 't meer, zo simpel is dat, maar in feite moet voor minder dan €20 p.p. toch een prima maaltijd te regelen zijn?)
peter geerts
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10

Bericht door peter geerts »

Naam (nickname); peter geerts
Naam (dagelijkse naam, optie); Peter Geerts
Naam vriend (nickname); -
Naam vriend (dagelijkse naam, optie); -
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten; 25 euro


Ik heb er weer zin in!!
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Naam Montana
Naam Martijn H
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten: volgens mij kan een lokale chinees voor 10 euro pp gigantisch veel eten leveren, dus 10 euro voor eten.

(ik woon niet in breda, maar ik wil best bellen met een chinees om navraag te doen)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Zo hé!! We zitten nu al op 30 man!! De harde kern zit er ook bij op enkele na, maar mis nog een boel newbie's die deze dag niet moeten missen!

Ik zie dat het waarschijnlijk een chinees zal worden, mits de beheerster niet met een heel goed idee. Ik denk dat de lokale chinees wel wat leuks in elkaar kan zetten voor 30 plus personen :twisted: En voor een goed prijsje!!

Wowly
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Wowly schreef:
Zo hé!! We zitten nu al op 30 man!! De harde kern zit er ook bij op enkele na, maar mis nog een boel newbie's die deze dag niet moeten missen!

Ik zie dat het waarschijnlijk een chinees zal worden, mits de beheerster niet met een heel goed idee. Ik denk dat de lokale chinees wel wat leuks in elkaar kan zetten voor 30 plus personen :twisted: En voor een goed prijsje!!

Wowly
Laten we dan vooral het plastic bestek en bordjes e.d. niet vergeten.
Anders moeten we dadelijk nog om het afwassen ruzieen :twisted: :wink:
Gebruikersavatar
lepain
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 19:15
Locatie: driehuis nh
Contacteer:

Bericht door lepain »

Hooi.
Ik bedacht vandaag dat ik mijn opa graag mee zou willen nemen. Nou, ben dr heen gefietst, en hij vond het ook een goed idee. Ik heb mijn eerdere aanmelding aangepast. Daarbij heb ik de prijs van het eten onbepaald gelaten omdat mijn opa daar niet moeilijk over doet.
Hier voor het overzicht nogmaals de update:

Naam lepain
Naam ewoud luppens
Naam vriend Harry Cortel
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten (10, 15, 20, 25, 30 euro)
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Naam: Soundexcel
Naam Mathijs vd Venne
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten: 30
Gebruikersavatar
indoubt
Berichten: 1352
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city

Bericht door indoubt »

Naam indoubt (real name at the party)
Naam vriend MLBNSS (real name at the party)
Dagdelen; ochtend en middag
Mee-eten; nee
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hoi ewout, geen probleem. Ik heb dezelfde kosten aangehouden als voor jou. Nickname heb ik voorlopig maar Granddaddy gemaakt, als ie een andere wil hoor ik het wel. Granddaddy omdat Doppedoos zijn vader (die ook altijd meegaat!) al daddy heet, al zal ie makkelijker ouder zijn dan jou opa.

Niet vergeten Doppedoos nog een pm te sturen trouwens :)

Alles geupdate

Jan
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 927
Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Naam: digidoo
Naam: Bart Lybeert
Naam vriend: Dirk
Dagdelen: middag/avond
Mee-eten: ja
Maximum bedrag eten: tot 25 euro
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

de kans bestaat dat er nog een dame met mij meekomt (gewoon omdat er toch dames moeten zijn, en de rest van het forum ze niet meeneemt).

net als toni is ze ook engels en ook heel aardig, ze heet eleanor.
als ze komt dan eet dus ook mee.

(bij het indelen van de groepen wil ik graag bij de dames blijven)
Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 505
Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam

Bericht door Yannick »

Naam: Yannick
Naam vriend: Alex
Dagdelen: Ochtend/Middag
Mee-eten: Nee
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Ook ik ben van de partij:

Nickname: Jww
Naam : Jan-Willem Winters (uit Nijeveen, Meppel, meerijden kan/mag: Liefhebbers?)

Dagdelen: Alle
Mee-eten: Ja
Maximum bedrag eten: maakt niet uit
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

dat gaat hard zo met de aanmeldingen 8)

alle kamers staan straks vol,dus dempings matriaal is niet meer nodig 8)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hahaha het gaat inderdaad erg hard. Waarschijnlijk dat het uitblijven van de DDIY2007 een grote invloed heeft? Of zouden het de lovende uitlatingen van eerdere bredagangers zijn?
Mochten er heel veel aanmeldingen zijn zorg ik gewoon dat er meerdere ruimte's komen. Ik wil geen al te grote groepen namelijk. Maximum 10 personen per groep, liefst nog minder.
Overigens is er wel een grens, maar schat dat die rond de 55 personen ligt. Anders moet ik nog eens goed gaan nadenken of dit het genot van de deelnemers niet in de weg staat

Ik zie dat anonamemouse een complete harem meeneemt! :D Heel erg goed. probleem is dat hoe meer dames hij meeneemt hoe minder fans hiervan in zijn groep erbij kunnen :twisted:

overigens hoop ik wel dat alle aanmeldingen zich goed hebben ingelezen in de begin post, met name het feit dat je nogal zeker moet zijn dat je die dag komt.....

@ Yannick: ik mis nog je naam en de nick van je maat

Wowly
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 927
Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Ik vind het zo jammer dat ik de vorige keren niet ben geweest dat ik dit jaar zeker weten wil komen. De eerste keer was al een groot succes, dus het kan alleen maar beter!

Ik had overigens graag wat meegenomen, maar mijn TRemPre laat het afweten en het schiet niet op met mijn AMP10b... :( Anders misschien iets voor de soldeerhoek? :P
Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 505
Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
Locatie: Schiedam

Bericht door Yannick »

Wowly,

Mijn echte naam is ook gewoon Yannick. de Lange hoort daar nog achter als dat van belang is? En als je graag een nickname wilt, dan is dit meestal domino! ;)..

Nickname van alex is Grumpy, maar komt niet op dit forum. Dat is toch geen probleem?

Ik heb ook nog een andere vraag. Er is namelijk nog iemand die graag een kijkje wil komen nemen. Is dat een probleem? De naam van deze persoon is in ieder geval thom Thom, en de nick die erbij hoort is Inferi.
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Ik kom uit Utrecht.

Als mensen willen mee rijden.
Er kunnen er nog drie bij!

Uit de regio is ook geen enkel probleem.

Nog een carpool topic er bij? :)
Gebruikersavatar
lepain
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 19 dec 2005, 19:15
Locatie: driehuis nh
Contacteer:

Bericht door lepain »

Wowly schreef:
Hoi ewout, geen probleem. Ik heb dezelfde kosten aangehouden als voor jou. Nickname heb ik voorlopig maar Granddaddy gemaakt, als ie een andere wil hoor ik het wel. Granddaddy omdat Doppedoos zijn vader (die ook altijd meegaat!) al daddy heet, al zal ie makkelijker ouder zijn dan jou opa.

Niet vergeten Doppedoos nog een pm te sturen trouwens :)

Alles geupdate

Jan
Haha, zal ie leuk vinden! Mijn opa voelt zich best jong. En dat issie ook. :roll:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Digidoo schreef:
Ik vind het zo jammer dat ik de vorige keren niet ben geweest dat ik dit jaar zeker weten wil komen. De eerste keer was al een groot succes, dus het kan alleen maar beter!

Ik had overigens graag wat meegenomen, maar mijn TRemPre laat het afweten en het schiet niet op met mijn AMP10b... :( Anders misschien iets voor de soldeerhoek? :P
Hoi Digidoo. Ik weet nog dat je bij de eerste dag erbij was, met je vader geloof ik? Kwam toen in een fraaie jaguar aanrijden weet ik me vaag te herinneren (bijna fotografisch geheugen). Check even wat ik van je wil weten in de opneingspost en ik zet je erbij okee?

groetjes

jan
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Yannick schreef:
Wowly,

Mijn echte naam is ook gewoon Yannick. de Lange hoort daar nog achter als dat van belang is? En als je graag een nickname wilt, dan is dit meestal domino! ;)..

Nickname van alex is Grumpy, maar komt niet op dit forum. Dat is toch geen probleem?

Ik heb ook nog een andere vraag. Er is namelijk nog iemand die graag een kijkje wil komen nemen. Is dat een probleem? De naam van deze persoon is in ieder geval thom Thom, en de nick die erbij hoort is Inferi.
Thom kan gewoon meekomen, mits ie de bijdrage betaald. personen hoeven niet van het forum te zijn, al zou het wel leuk zijn om eens te kijken of ze het een leuke forum vinden. misschien vinden ze het wel zo leuk dat ze een acief lid worden :D

Overigens is jou nick alhier Yannick, dus houd ik dat gewoon aan oke?

Jan
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Soundexcel schreef:
Ik kom uit Utrecht.

Als mensen willen mee rijden.
Er kunnen er nog drie bij!

Uit de regio is ook geen enkel probleem.

Nog een carpool topic er bij? :)
Goed idee, maak maar een carpooltopic aan als je wil! Probeer he overzichtelijk te houden, door bijvoorbeeld in de opningspost een lijstje te maken met ruimte voor carpoolers die al of niet zijn gevuld en de bijbehorende regio oid :lol:

Hoe meer carpoolen hoe beter voor het milieu en de centjes!

Jan
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Wowly schreef:
maar mis nog een boel newbie's die deze dag niet moeten missen!
Huh? Talkin´ ´bout me, huh?

Sorry, topic even gemist. COUNT ME IN. Staat reeds vast in de agenda. :!: :!: :!:

Naam (nickname); mischa72
Naam (dagelijkse naam, optie); Mischa Gielen
Naam vriend (nickname); -
Naam vriend (dagelijkse naam, optie); -
Dagdelen; morgen/middag
Mee-eten; nee
Maximum bedrag eten; nvt

Ook ik doe mee als er een carpool-topic is. Hm, even gekeken, maar het is er niet. Ik zal een topic openen, kun jij er dan tot na ZBA2008 een sticky van maken Jan ??

Groeten,
Mischa
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”