ZBA-luisterdag Breda IV Inschrijvingen GESLOTEN, wachtlijst
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
peter geerts
- Berichten: 145
- Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10
Zo hé!! We zitten nu al op 30 man!! De harde kern zit er ook bij op enkele na, maar mis nog een boel newbie's die deze dag niet moeten missen!
Ik zie dat het waarschijnlijk een chinees zal worden, mits de beheerster niet met een heel goed idee. Ik denk dat de lokale chinees wel wat leuks in elkaar kan zetten voor 30 plus personen
En voor een goed prijsje!!
Wowly
Ik zie dat het waarschijnlijk een chinees zal worden, mits de beheerster niet met een heel goed idee. Ik denk dat de lokale chinees wel wat leuks in elkaar kan zetten voor 30 plus personen
Wowly
Laten we dan vooral het plastic bestek en bordjes e.d. niet vergeten.Wowly schreef:Zo hé!! We zitten nu al op 30 man!! De harde kern zit er ook bij op enkele na, maar mis nog een boel newbie's die deze dag niet moeten missen!
Ik zie dat het waarschijnlijk een chinees zal worden, mits de beheerster niet met een heel goed idee. Ik denk dat de lokale chinees wel wat leuks in elkaar kan zetten voor 30 plus personenEn voor een goed prijsje!!
Wowly
Anders moeten we dadelijk nog om het afwassen ruzieen
Hooi.
Ik bedacht vandaag dat ik mijn opa graag mee zou willen nemen. Nou, ben dr heen gefietst, en hij vond het ook een goed idee. Ik heb mijn eerdere aanmelding aangepast. Daarbij heb ik de prijs van het eten onbepaald gelaten omdat mijn opa daar niet moeilijk over doet.
Hier voor het overzicht nogmaals de update:
Naam lepain
Naam ewoud luppens
Naam vriend Harry Cortel
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten (10, 15, 20, 25, 30 euro)
Ik bedacht vandaag dat ik mijn opa graag mee zou willen nemen. Nou, ben dr heen gefietst, en hij vond het ook een goed idee. Ik heb mijn eerdere aanmelding aangepast. Daarbij heb ik de prijs van het eten onbepaald gelaten omdat mijn opa daar niet moeilijk over doet.
Hier voor het overzicht nogmaals de update:
Naam lepain
Naam ewoud luppens
Naam vriend Harry Cortel
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten (10, 15, 20, 25, 30 euro)
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
Hoi ewout, geen probleem. Ik heb dezelfde kosten aangehouden als voor jou. Nickname heb ik voorlopig maar Granddaddy gemaakt, als ie een andere wil hoor ik het wel. Granddaddy omdat Doppedoos zijn vader (die ook altijd meegaat!) al daddy heet, al zal ie makkelijker ouder zijn dan jou opa.
Niet vergeten Doppedoos nog een pm te sturen trouwens
Alles geupdate
Jan
Niet vergeten Doppedoos nog een pm te sturen trouwens
Alles geupdate
Jan
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
de kans bestaat dat er nog een dame met mij meekomt (gewoon omdat er toch dames moeten zijn, en de rest van het forum ze niet meeneemt).
net als toni is ze ook engels en ook heel aardig, ze heet eleanor.
als ze komt dan eet dus ook mee.
(bij het indelen van de groepen wil ik graag bij de dames blijven)
net als toni is ze ook engels en ook heel aardig, ze heet eleanor.
als ze komt dan eet dus ook mee.
(bij het indelen van de groepen wil ik graag bij de dames blijven)
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
Hahaha het gaat inderdaad erg hard. Waarschijnlijk dat het uitblijven van de DDIY2007 een grote invloed heeft? Of zouden het de lovende uitlatingen van eerdere bredagangers zijn?
Mochten er heel veel aanmeldingen zijn zorg ik gewoon dat er meerdere ruimte's komen. Ik wil geen al te grote groepen namelijk. Maximum 10 personen per groep, liefst nog minder.
Overigens is er wel een grens, maar schat dat die rond de 55 personen ligt. Anders moet ik nog eens goed gaan nadenken of dit het genot van de deelnemers niet in de weg staat
Ik zie dat anonamemouse een complete harem meeneemt!
Heel erg goed. probleem is dat hoe meer dames hij meeneemt hoe minder fans hiervan in zijn groep erbij kunnen
overigens hoop ik wel dat alle aanmeldingen zich goed hebben ingelezen in de begin post, met name het feit dat je nogal zeker moet zijn dat je die dag komt.....
@ Yannick: ik mis nog je naam en de nick van je maat
Wowly
Mochten er heel veel aanmeldingen zijn zorg ik gewoon dat er meerdere ruimte's komen. Ik wil geen al te grote groepen namelijk. Maximum 10 personen per groep, liefst nog minder.
Overigens is er wel een grens, maar schat dat die rond de 55 personen ligt. Anders moet ik nog eens goed gaan nadenken of dit het genot van de deelnemers niet in de weg staat
Ik zie dat anonamemouse een complete harem meeneemt!
overigens hoop ik wel dat alle aanmeldingen zich goed hebben ingelezen in de begin post, met name het feit dat je nogal zeker moet zijn dat je die dag komt.....
@ Yannick: ik mis nog je naam en de nick van je maat
Wowly
-
Digidoo
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 927
- Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Ik vind het zo jammer dat ik de vorige keren niet ben geweest dat ik dit jaar zeker weten wil komen. De eerste keer was al een groot succes, dus het kan alleen maar beter!
Ik had overigens graag wat meegenomen, maar mijn TRemPre laat het afweten en het schiet niet op met mijn AMP10b...
Anders misschien iets voor de soldeerhoek? 
Ik had overigens graag wat meegenomen, maar mijn TRemPre laat het afweten en het schiet niet op met mijn AMP10b...
Wowly,
Mijn echte naam is ook gewoon Yannick. de Lange hoort daar nog achter als dat van belang is? En als je graag een nickname wilt, dan is dit meestal domino!
..
Nickname van alex is Grumpy, maar komt niet op dit forum. Dat is toch geen probleem?
Ik heb ook nog een andere vraag. Er is namelijk nog iemand die graag een kijkje wil komen nemen. Is dat een probleem? De naam van deze persoon is in ieder geval thom Thom, en de nick die erbij hoort is Inferi.
Mijn echte naam is ook gewoon Yannick. de Lange hoort daar nog achter als dat van belang is? En als je graag een nickname wilt, dan is dit meestal domino!
Nickname van alex is Grumpy, maar komt niet op dit forum. Dat is toch geen probleem?
Ik heb ook nog een andere vraag. Er is namelijk nog iemand die graag een kijkje wil komen nemen. Is dat een probleem? De naam van deze persoon is in ieder geval thom Thom, en de nick die erbij hoort is Inferi.
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
Haha, zal ie leuk vinden! Mijn opa voelt zich best jong. En dat issie ook.Wowly schreef:Hoi ewout, geen probleem. Ik heb dezelfde kosten aangehouden als voor jou. Nickname heb ik voorlopig maar Granddaddy gemaakt, als ie een andere wil hoor ik het wel. Granddaddy omdat Doppedoos zijn vader (die ook altijd meegaat!) al daddy heet, al zal ie makkelijker ouder zijn dan jou opa.
Niet vergeten Doppedoos nog een pm te sturen trouwens![]()
Alles geupdate
Jan
Hoi Digidoo. Ik weet nog dat je bij de eerste dag erbij was, met je vader geloof ik? Kwam toen in een fraaie jaguar aanrijden weet ik me vaag te herinneren (bijna fotografisch geheugen). Check even wat ik van je wil weten in de opneingspost en ik zet je erbij okee?Digidoo schreef:Ik vind het zo jammer dat ik de vorige keren niet ben geweest dat ik dit jaar zeker weten wil komen. De eerste keer was al een groot succes, dus het kan alleen maar beter!
Ik had overigens graag wat meegenomen, maar mijn TRemPre laat het afweten en het schiet niet op met mijn AMP10b...Anders misschien iets voor de soldeerhoek?
groetjes
jan
Thom kan gewoon meekomen, mits ie de bijdrage betaald. personen hoeven niet van het forum te zijn, al zou het wel leuk zijn om eens te kijken of ze het een leuke forum vinden. misschien vinden ze het wel zo leuk dat ze een acief lid wordenYannick schreef:Wowly,
Mijn echte naam is ook gewoon Yannick. de Lange hoort daar nog achter als dat van belang is? En als je graag een nickname wilt, dan is dit meestal domino!..
Nickname van alex is Grumpy, maar komt niet op dit forum. Dat is toch geen probleem?
Ik heb ook nog een andere vraag. Er is namelijk nog iemand die graag een kijkje wil komen nemen. Is dat een probleem? De naam van deze persoon is in ieder geval thom Thom, en de nick die erbij hoort is Inferi.
Overigens is jou nick alhier Yannick, dus houd ik dat gewoon aan oke?
Jan
Goed idee, maak maar een carpooltopic aan als je wil! Probeer he overzichtelijk te houden, door bijvoorbeeld in de opningspost een lijstje te maken met ruimte voor carpoolers die al of niet zijn gevuld en de bijbehorende regio oidSoundexcel schreef:Ik kom uit Utrecht.
Als mensen willen mee rijden.
Er kunnen er nog drie bij!
Uit de regio is ook geen enkel probleem.
Nog een carpool topic er bij?
Hoe meer carpoolen hoe beter voor het milieu en de centjes!
Jan
Huh? Talkin´ ´bout me, huh?Wowly schreef:maar mis nog een boel newbie's die deze dag niet moeten missen!
Sorry, topic even gemist. COUNT ME IN. Staat reeds vast in de agenda.
Naam (nickname); mischa72
Naam (dagelijkse naam, optie); Mischa Gielen
Naam vriend (nickname); -
Naam vriend (dagelijkse naam, optie); -
Dagdelen; morgen/middag
Mee-eten; nee
Maximum bedrag eten; nvt
Ook ik doe mee als er een carpool-topic is. Hm, even gekeken, maar het is er niet. Ik zal een topic openen, kun jij er dan tot na ZBA2008 een sticky van maken Jan ??
Groeten,
Mischa
