Is dit nou poortruis?
Moderator: Beheerdersteam
Ik zie op de foto van je baspoort dat er een metaalschroef dwars door de poort geplaatst is. Vermoedelijk om de poortmonden aan de binnenzijde op z'n plaats te houden. Verwijder deze schroef eens en gebruik tijdelijk een goede tape om de poortmond vast te zetten. Ik heb vroeger eens eenzelfde probleem gehad met een car audio sub en hiermee was het probleem weg.
Sven
Sven
YESS, ik ben weer helemaal blij, het verwijderen van deze schroef uit de bassreflexpoort was inderdaad de oplossing! Het was wel even lastig om hem eruit te krijgen, maar nadat ik de gehele poort uit de woofer had gehaald( zat er gewoon in gedrukt ) kon ik hem makkelijk eruit halen. Klinkt nu echt veel beter, ik hoor dat geluid nu helemaal niet meer! Nu nog even kijken of ik wat aan de demping kan doen aangezien er helemaal geen demping inzat. Ik heb nog wel wat gamma pritex liggen kan ik dat gebruiken? Moet er verder ook nog BAF in?
Als jij dat wilt, kijk je dempt de woofer wat meer en je "vergroot" de kast omdat de luchtsnelheid langzamer word en daardoor de weg naar buiten groter waardoor je een iets grotere inhoud mag zien. Hoeveel je er in moet zetten is naar totaal eigen smaak.SoCoM schreef:Ik heb nog wel wat gamma pritex liggen kan ik dat gebruiken? Moet er verder ook nog BAF in?