Het was een testpijp. Hij was schuifbaar zodat je je tuningsfrequentie kon instellen. Dit was niet echt een succes en zodoende gaat hij hem toch maar gesloten maken.
Nog ff een update,
En een vraag...
Hoeveel baf zal ik in de sub stoppen?
Dacht zelf aan alles behalve het middelste gedeelte.
Daar kan ik later namelijk nog makkelijk bij
in een bas deel van een meerweg is demping bijna altijd wel nodig om mee te helpen staande golven te dempen, maar in een sub is dat wegens het inzetgebied niet nodig
wel zorgt het dat de sub zich gedraagt of het volume iets groter is
Ik zie dat je subamp geen eigen behuizing heeft, ben je niet bang dat de drukgolven de componenten van de amp onder stress zullen zetten?
Wowly
Als ik het goed zie op de foto's in de vorige posts heeft de kast een apart compartiment voor de verserker aan de achterkant.
Inderdaad, een compartiment van een 7cm diep (intern).
En met de baf vulling heb ik een beetje het probleem dat ik er straks niet meer bij kan.
Daarom eigenlijk nu het liefste een beslissing maken.
Denk dat eruit halen makkelijker gaat dan erin stoppen, maar dat ga ik vanavond even testen met de baffle er los op.
Hij zit in elkaar (nog niet getest ofzo hoor)...
Maar nog een plaatje van het frezen van de baffle, even kijken hoeveel van jullie gaan kwijlen bij deze foto.
Hij zit in elkaar (nog niet getest ofzo hoor)...
Maar nog een plaatje van het frezen van de baffle, even kijken hoeveel van jullie gaan kwijlen bij deze foto.
Hoewel we daar ook wel een leuk cnc apparaatje hebben staan, alleen zijn ze niet zo dol op hout... Draaien mag nog net, op de oudste bank, alles afplakken en stofzuiger eronder :S
Maar ziet er wel netjes uit! Werk je al fulltime dan?
Hoewel we daar ook wel een leuk cnc apparaatje hebben staan, alleen zijn ze niet zo dol op hout... Draaien mag nog net, op de oudste bank, alles afplakken en stofzuiger eronder :S
Maar ziet er wel netjes uit! Werk je al fulltime dan?
Ok moet eigenlijk stage zeggen
Aardig wat ze zo voor je doen, ze hoeven er niets voor te hebben namelijk.