Luisterdag BredaIV !!! preliminary topic, nu gesloten
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
dat hebben jullie heel goed gezien!
ik heb net contact gehad met de gemeenschapshuisbeheerster met de vraag 24 mei 2008 de gehele dag en avond we terecht kunnen. Kan niet vroeg genoeg reserveren toch??? Anders vissen we nog achter het net. En er is zoveel te zien en horen dat ik verwacht dat het dit jaar drukker dan ooit zal zijn. Oftewel; extra ruimte inhuren. Ik denk dat we dit jaar het beste de titel kunnen veranderen in ZBA-clubdag oid (corny hé?)
Ze belt me ASAP terug zodat ik een en ander kan gaan opzetten. Ik zal hierbij al het geleerde in beeld zetten zodat de organisatie ook dit jaar weer als een tierelier loopt. Ik hoop dat Alain (mambofats) dit jaar weer de financien wil doen
Jan
ik heb net contact gehad met de gemeenschapshuisbeheerster met de vraag 24 mei 2008 de gehele dag en avond we terecht kunnen. Kan niet vroeg genoeg reserveren toch??? Anders vissen we nog achter het net. En er is zoveel te zien en horen dat ik verwacht dat het dit jaar drukker dan ooit zal zijn. Oftewel; extra ruimte inhuren. Ik denk dat we dit jaar het beste de titel kunnen veranderen in ZBA-clubdag oid (corny hé?)
Ze belt me ASAP terug zodat ik een en ander kan gaan opzetten. Ik zal hierbij al het geleerde in beeld zetten zodat de organisatie ook dit jaar weer als een tierelier loopt. Ik hoop dat Alain (mambofats) dit jaar weer de financien wil doen
Jan
Misschien een een ideetje.
Ik zit zo es te kijken naar de "rommel" wat ik es wil gaan opruimen. Voornamelijk klein spul. Nu kan ik dat wel bij te koop gaan zetten, maar dan wordt de "lak duurder dan de brief", Ook al doordat ik niet zou weten wat er voor te vragen.
In de tijd dat ik nog radiozendamateur was, was er één keer per jaar een hobbydag ergens. Net als wat wij doen. Daar was dan ook gelegenheid om overtollig spul te slijten. Meest onderdelen maar ook wel es komplete apparatuur. Zit je niet met verzendkosten en inpak gedoe en ik vond het toen altijd wel leuk. ff struinen weet je wel.
Iets om es in gedachten te houden?
Ik zit zo es te kijken naar de "rommel" wat ik es wil gaan opruimen. Voornamelijk klein spul. Nu kan ik dat wel bij te koop gaan zetten, maar dan wordt de "lak duurder dan de brief", Ook al doordat ik niet zou weten wat er voor te vragen.
In de tijd dat ik nog radiozendamateur was, was er één keer per jaar een hobbydag ergens. Net als wat wij doen. Daar was dan ook gelegenheid om overtollig spul te slijten. Meest onderdelen maar ook wel es komplete apparatuur. Zit je niet met verzendkosten en inpak gedoe en ik vond het toen altijd wel leuk. ff struinen weet je wel.
Iets om es in gedachten te houden?
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
