dan heb ik mij maar beetje van inhoud gebaseerd op de kasten waar ze in zaten "plastieke sony boxen " omdat er geen deftige tweeters in zaten " een soort plaatje van 1 mm dik?? " heb ik van het containerpark uit andere boxen de tweeter en de midrange uitgevezen, "de boxen die er in zaten waren kapot "
het is nog niet af ,de 2de kast moet ik nog maken ,
en de behuizing van de tweeter en midrange komt der nog op
kheb ze vandaag eens getest en ze spelen wel al veeel beter dan vroeger
juist moet hij juist geplaast worden anders word de bas een beetje te overheersend
ik heb wel alleen maar een wipzaag en een boormachien die in 1 richting draait dus moet niet te veel kijken naar mijn brikolage
hout heb ik van mijn werk kunnen meescharrelen dus het is echt een
budget project'je
ik zal zeker nog eens kijken om later echt deftige boxen te maken
maar zal eerst nog beetje moeten sparen want gelijk ik hier lees overal
loopt dat toch aardig op .....
ik zal ze wss ook in het zwart spuiten
nu schuren schuren en nog eens schuren..

