Ik zou toch wel verwachten dat je weet wat SPDIF is.
Tja Deepspace, het is nu eenmaal zo, dat ik al jaren met een computer heb gewerkt, maar het voor mij niet meer was dan potlood en papier, gereedschap dus. Als ie het niet deed werd dat door anderen opgelost..
Ik zwerf nu ongeveer een jaar op deze forums en heb ontdekt dat ik een beetje achter loop. Bovendien ben ik vanwege een medisch probleem, waar ik al 6 jaar tegen vecht, een hoop parate kennis kwijt tussen de oren. Zowel beroepsmatig als hobbymatig. Vandaar ook dat ik nogal vaak in oude lektuur zit te graven om terug te vinden waar iedereen het over heeft in de lopende projecten en dus ook wel eens "domme" vragen stel, in de hoop dat ik dan weer even uitleg krijg. En dat gaat hier prima. Ik beschou het maar als therapie en het werkt beter dan wat ik in de medische hulpverlening tot nu toe ben tegen gekomen.
Want was er een tijd dat ik zelfs de Donald Duck niet uit kon lezen, dan doe ik het tegenwoordig al een stuk beter. Friese stijfkop moet je maar rekenen..
Maar bedankt voor je antwoord. Ik zal proberen ook dit aan mijn huiswerk toe te voegen.
Sietse